Στα νέα ότι η Rihanna θα αποκτήσει τον δικό της πολυτελή οίκο μόδας, σε συνεργασία με το LVMH group, όλοι ενθουσιαστήκαμε. Το να δοθεί στην καλλιτέχνιδα αυτή η δυνατότητα, ώστε να αφεθεί ελεύθερη δημιουργικά και να σχεδιάσει ρούχα που θα κοντράρονται με αυτά μεγάλων οίκων μόδας, είναι μια πρόκληση στην οποία μόνο η Rihanna μπορεί να ανταποκριθεί. Έχουμε ψηλές προσδοκίες. Και πώς να μην περιμένουμε πολλά από τη γυναίκα που μας έχει προσφέρει μοναδικές στιγμές στη μόδα με τις εμφανίσεις της, στιγμές που έχουν γράψει ιστορία και έχουν εξελίξει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τη μόδα. Περιμένουμε, λοιπόν, να δημιουργήσει ρούχα με αντίκτυπο.

Αφού τα νέα της συνεργασίας της καλλιτέχνιδας/επιχειρηματία επιβεβαιώθηκαν πριν λίγο καιρό, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε το είδος των ρούχων που θα δημιουργήσει. Σαν μια γυναίκα που ασχολείται ήδη με τη μόδα και έχοντας εισχωρήσει δυναμικά και στον κόσμο της ομορφιάς, με το brand της Fenty Beauty όπου από το πρώτο κιόλας λανσάρισμά του κυκλοφόρησε μια σειρά από foundations για πολλές διαφορετικές τονικότητες δέρματος (κάτι που κανένα άλλο brand δεν είχε κάνει ως τότε), από τη νέα επιχειρηματική της δραστηριότητα περιμένουμε κάτι αντίστοιχο. Κάτι που θα σπάσει τους κανόνες της μόδας.

Μια πρώτη γεύση του τι πρόκειται να δούμε από τον οίκο Fenty (το όνομα του νέου της fashion brand), μπορούμε να δούμε τώρα. Η Rihanna φωτογραφίζεται για το T Magazine του New York Times, φοράει items του νέου της brand και μιλάει για τη φιλοσοφία των ρούχων που σχεδιάζει.


Παίζοντας με τα όρια του θηλυκού και του gender-neutral, τα ρούχα του Fenty δεν έχουν «φύλο». Ακόμα και τα πιο «γυναικεία» κομμάτια, όπως τα κοστούμια με κορσέδες, ή τα boxy πανωφόρια και τα oversized denim ρούχα, όλα έχουν μια ελευθερία στο ποιος μπορεί να τα φορέσει. «Μπορείς να φορέσεις ό,τι σου ταιριάζει», δηλώνει η Rihanna επιβεβαιώνοντας την ευρεία πλευρά που έχουν τα ρούχα της.

Oύσα η πρώτη μαύρη γυναίκα που ιδρύει τον δικό της πολυτελή οίκο μόδας, για την καλλιτέχνιδα/σχεδιάστρια, το να συμπεριλάβει ρούχα στη σειρά της που να μπορούν να φορέσουν όλοι ήταν ο βασικός της στόχος, ειδικά σε έναν χώρο που ο τρόπος που αντιμετωπίζεται το ακριβό ρούχο, είναι προκαθορισμένος.
«Η πολυτέλεια έχει οριστεί στο παρελθόν σαν 'μία' γυναίκα, σαν ένα brand: Ξέρεις ποια είναι η γυναίκα Saint Laurent, καταλάβαινες ποια είναι η γυναίκα της Celine, όταν ήταν η Phoebe Philo καλλιτεχνική διευθύντρια. Δεν πιστεύω ότι η γυναίκα είναι ένα πράγμα», αναφέρει ο Jahleel Weaver, style director του Fenty, προσωπικός στιλίστας και φίλος της RiRi.

Προσπαθώντας να «ταράξει» τα νερά της high-end μόδας με πιο συχνά λανσαρίσματα, το Fenty στοχεύει στο να υπάρχει μια καλύτερη σχέση με τους καταναλωτές της, όσον αφορά την πώληση των ρούχων online. Παρ' όλα αυτά, οι τιμές των ρούχων στοχεύουν σίγουρα σε ένα πιο exclusive κοινό, καθώς θα κυμαίνονται από τα $480 δολάρια για τα αξεσουάρ (όπως τα γυαλιά ηλίου), $600 δολάρια για τα παπούτσια, ενώ τα jackets θα φτάνουν μέχρι και τα $1.000 δολάρια.

Η πρώτη συλλογή θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαΐου σε pop-up κατάστημα στο Παρίσι, ενώ στις 29 Μαΐου θα είναι διαθέσιμα στο e-shop του Fenty.