Το 2023 αναμένεται να φτάσει το σύγχρονο τρένο στο νέο λιμάνι της Πάτρας με βάση τα χρονοδιαγράμματα που παρουσίασε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Θάνος Βούρδας στους κατοίκους των συνοικιών του βόρειου διαμερίσματος της αχαϊκής πρωτεύουσας, αλλά και των ανατολικών προαστίων. 

Όπως εξήγησε στην παρουσίαση που έκανε η γραμμή του τρένου πρόκειται να είναι υπογειοποιημένη από τον σταθμό του Ρίου μέχρι και το κέντρο της Πάτρας. Το πρώτο κομμάτι μέχρι τον Άγιο Διονύσιο θα κατασκευαστεί με την μέθοδο cut and cover, δεν θα είναι δηλαδή πλήρως σκεπασμένο, αλλά θα έχει μία επιφάνεια ελεύθερη που θα δώσει την δυνατότητα στην πόλη να την αξιοποιήσει και να την μετατρέψει σε γραμμικό πάρκο. 

Στο δεύτερο κομμάτι, από τον Άγιο Διονύσιο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα, η γραμμή θα είναι πλήρως υπογειοποιημένη, θα έχει δηλαδή τη μορφή μετρό. Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε το τρένο θα φτάσει στο Αίγιο μέχρι το καλοκαίρι του 2019, ενώ αφού εκτελεστούν οι εργασίες σηματοδότησης στις αρχές του 2021 θα φτάσει στον Ψαθόπυργο. 

Το 2022 θα φτάσει στον Άγιο Βασίλειο και το 2023 η γραμμή θα επεκταθεί έως το νέο λιμάνι της Πάτρας. Τόνισε επίσης σε ότι αφορά την χρηματοδότηση του κομματιού Αγίου Διονυσίου - Αγίου Ανδρέα αλλά και αυτό του Αγίου Ανδρέα - νέο λιμάνι πως θα βρεθούν τα χρήματα καθώς οι Ευρωπαίοι έχουν πειστεί ότι το έργο αυτό είναι βιώσιμο. 

Ξεκαθάρισε, επίσης, σε ότι αφορά το θέμα της λειτουργίας του προαστιακού στο βόρειο τμήμα της Πάτρας ότι τα δρομολόγια του θα διακοπούν για δύο περίπου χρόνια, όσο διαρκέσουν οι εργασίες της νέας σιδηροδρομικής γραμμής (μέχρι τον Άγιο Διονύσιο), ωστόσο τόνισε ότι το τραινάκι της πόλης θα επανέλθει στην δράση ακόμα πιο ενισχυμένο. 

Να σημειωθεί ότι οι κάτοικοι του Ρίου εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους για το ζήτημα των εργασιών στο παλαιό σταθμό του ΟΣΕ και την καταστροφή του χώρου, ενώ ζητήθηκε από τον κ. Βούρδα να εξετάσει το ζήτημα της υπογειοποίησης της γραμμής και στο κομμάτι Αγίου Ανδρέα - νέο λιμάνι, με τον τελευταίο να το σημειώνει.