Η μεγάλη διαμάχη σε ότι αφορά την άφιξη του σύγχρονου ηλεκτρικού τρένου στην Πάτρα έχει να κάνει με την υπόγεια ή την υπέργεια διέλευση του, στον αστικό ιστό της αχαϊκής πρωτεύουσας. Πάνω σε αυτό έχουν ακουστεί δεκάδες απόψεις προτού τελικά η κυβέρνηση μετά τις πιέσεις των κατοίκων και του δήμου (που αρχικά μιλούσε για περιμετρική διέλευση), πειστεί και προχωρήσει τελικά στην απόφαση της υπογειοποίησης της γραμμής.

Ο διευθυντής του ΟΣΕ της Πάτρας Χρήστος Οικονόμου (και πολιτικός μηχανικός στο επάγγελμα, άρα γνώστης του αντικειμένου) εξέφρασε σε ανεπίσημο επίπεδο, στην σελίδα του στα social media, μία διαφορετική άποψη από τις δύο κυρίαρχες, που θα μπορούσε όπως υποστηρίζει να γίνει στην Πάτρα. Την άποψη της εναέριας σιδηροδρομικής γραμμής κατά την άφιξη του τρένου στην Πάτρα.

Ο ίδιος έγραψε στο facebook: "Μια εντελώς προσωπική άποψη για την πόλη μου και όποιος θέλει υιοθετεί... Από έναν Πατρινό που αγαπάει την Πάτρα, λάτρη των τρένων και των σιδηρόδρομων, έναν μηχανικό που ασχολείται ενεργά με αυτό! Θα ήθελα ένα υπέργειο τρένο. Όχι υπογειοποιημένο. Ένα τρένο εναέριο, με σύγχρονη αρχιτεκτονική αισθητική, που δεν θα δημιουργήσει κανένα απολύτως πρόβλημα στους ρυθμούς της πόλης κατά την διάρκεια της κατασκευής του (εν αντιθέσει με την υπογειοποίηση), που παράλληλα με την κατασκευή του θα επιτρέπει την απρόσκοπτη λειτουργία του υφιστάμενου προαστιακού, που δεν θα αποκόπτει την πρόσβαση στο θαλάσσιο μέτωπο, που θα είναι μοναδικό στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και θα προσελκύει κόσμο και τουρίστες να επισκεφθεί το μέρος μας για να δει και να το χρησιμοποιήσει, που εκτιμώ ότι θα έχει πολύ μικρότερο κόστος και χρόνο κατασκευής από τους χρόνους και τα κόστη για υπογειοποίηση. 

Ένα έργο που θα έχει μοναδικά οφέλη και πολλαπλά αποτελέσματα για την Πάτρα... Απλά την άποψη μου (ξανα)εκφράζω κι όποιος θέλει ακούει...

Κάτι υπέροχο εφικτό και μοναδικό για την Πάτρα μου!". Μία άποψη επαναλαμβάνουμε ανεπίσημη που όμως συγκέντρωσε δεκάδες likes στο facebook και αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης μεταξύ πολλών.