Ένα ιστορικό ρεκόρ στις αυτοβιογραφίες πλησιάζει το βιβλίο της Μισέλ Ομπάμα, «Becoming», μετά την πώληση περισσότερων από 10 εκατ. αντιτύπων, σύμφωνα με την εκδοτική εταιρεία της πρώην Πρώτης Κυρίας των Ηνωμένων Πολιτειών.

Το «Becoming» τείνει να γίνει η πιο δημοφιλής αυτοβιογραφία μέχρι σήμερα και όπως μεταδίδουν οι Financial Times, ο Thomas Rabe, διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού ομίλου μέσων ενημέρωσης, Bertelsmann, χαρακτήρισε το βιβλίο ως «την πιο αξιοσημείωτη δημιουργική επιτυχία» της περασμένης χρονιάς, ενώ προσθέτει:

«Πιστεύουμε ότι τα απομνημονεύματά της θα μπορούσαν να αποτελέσουν τα πιο επιτυχημένα όλων των εποχών».

Η εκδοτική εταιρεία Penguin Random House, που ανήκει στη Bertelsmann, κέρδισε τη «μάχη» για τα δικαιώματα της αυτοβιογραφίας του Μπάρακ και της Μισέλ Ομπάμα το 2017, πληρώνοντας 65 εκατ. δολάρια για δύο βιβλία του ζευγαριού. Η αυτοβιογραφία του Μπάρακ δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη.

Στο «Becoming», η Μισέλ Ομπάμα καταγράφει τις εμπειρίες που τη διαμόρφωσαν από την παιδική της ηλικία στο Σάουθ Σάιντ, τη Νότια Πλευρά του Σικάγο μέχρι τα χρόνια που, ως στέλεχος εταιρείας, πάσχιζε να εξισορροπεί τις απαιτήσεις της μητρότητας και της εργασίας, και από εκεί στην εποχή που έζησε στον Λευκό Οίκο μέχρι τη μετάβασή της και πάλι στην ιδιωτική ζωή. Περιγράφει τους θριάμβους και τις απογοητεύσεις της, τόσο δημόσιες όσο και ιδιωτικές, καθώς ξεδιπλώνει την ιστορία της όπως την έζησε – με τα δικά της λόγια και με τους δικούς της όρους.

Επίσης, αναφέρεται στα παρασκήνια της ιστορικής εκλογικής νύχτας του 2008 και τη μετάβασή της από τον ρόλο του απλού πολίτη σε αυτόν της Πρώτης Κυρίας, αλλά και τα πάνω και τα κάτω των χρόνων που έζησε στον Λευκό Οίκο, καθώς ως Πρώτη Κυρία τον άνοιξε και τον συνέδεσε άμεσα με τους νέους.

Παράλληλα, ξεδιπλώνει τις σκέψεις της για τη μετάβασή της από τον ρόλο της Πρώτης Κυρίας πίσω στην ιδιωτική ζωή του απλού πολίτη, καθώς ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στο ταξίδι της ζωής της και επιδιώκει να συνεχίσει να επηρεάζει θετικά τις ζωές των άλλων σε όλο τον κόσμο.