Είναι δασκάλα στο επάγγελμα, όμως το "μικρόβιο" του θεάτρου το είχε μέσα της, χωρίς η ίδια να το ξέρει. 

Έτσι γίνεται συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις. Όταν της βγήκε την... άκουσε για τα καλά. Τόσο που αποφάσισε να παρακολουθήσει τη Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, ενώ εργαζόταν ως δασκάλα.

Σπούδασε για τέσσερα χρόνια, έγινε πάλι φοιτήτρια για χάρη του θεάτρου και ταυτόχρονα εργαζόταν σε δημοτικά σχολεία της πόλης, έχοντας κάνει ήδη το... αγροτικό της σε διάφορες περιοχές εκτός Αχαΐας. 

Μάλιστα την τελευταία χρονιά της Δραματικής Σχολής οι υποχρεώσεις ήταν τόσο έντονες και εξαντλητικές που αποφάσισε να κάνει μόνο αυτό. Να σταματήσει για ένα χρόνο τη δουλειά της και να πάρει το πτυχίο της στην Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ. Σας το είπαμε από την αρχή.

Την... άκουσε για τα καλά με το θέατρο, η Πέπη Παπαδοπούλου. Άξιζε όμως τον κόπο αφού τα όσα της δίνει το θέατρο θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι μαγικά για αυτή. "Το θέατρο το νιώθω μαγικό και σαν θεατής και σαν ηθοποιός" λέει η ίδια μιλώντας στο patrasevents.gr.

"Σαν ηθοποιός χαίρομαι τόσο τις πρόβες και την προετοιμασία, όσο και την ίδια την παράσταση. Θεωρώ το θέατρο ως απελευθέρωση από ότι μας κρατάει δέσμιους είτε συναισθηματικά, είτε κοινωνικά".


Για να σας γνωρίσουμε επιτέλους. Η Πέπη Παπαδοπούλου είναι η μία εκ των τεσσάρων μαινάδων του Cabaret17 και της παράστασης "γκροτέσκο" των Βακχών του Ευριπίδη που έχει κάνει αίσθηση σε όλo το θεατρικό κοινό της Πάτρας και όχι μόνο.

Είναι η μαινάδα που μπαίνει έτσι ξαφνικά στο σκηνικό, κάπως από το πουθενά και τα παρασύρει όλα στο πέρασμά της με τα όσα λέει, δένοντας τη σκηνή με τους θεατές και το κοινό. 

"Όταν επέστρεψα στην Πάτρα το 2012, έχοντας ασχοληθεί ήδη με μια ερασιτεχνική θεατρική ομάδα, έτυχε και άκουσα για τις εισαγωγικές στην Δραματική του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας. Γίνονταν για πρώτη φορά. Δεν το σκέφτηκα πάρα πολύ και πήγα, αλλά τότε δεν ήξερα ακριβώς σε τι έμπλεκα.

Ευτυχώς που έτυχαν έτσι οι συγκυρίες και μπόρεσα να παρακολουθήσω τη σχολή, να σπουδάσω ηθοποιός, να γνωρίσω νέους για εμένα τομείς και να ανοιχτούν νέοι ορίζοντες" τονίζει.

Το Cabaret17 την κέρδισε από την αρχή και η ίδια δηλώνει: "Το αγαπώ γιατί είναι μια μοναδική, πρωτότυπη, δημιουργική δουλειά, που ξεκίνησε από τη σύλληψη της Γεωργίας Καλογεράτου, και με τον καιρό έχει εξελιχθεί, μεταλλαχθεί, ωριμάσει.

Ένα σημαντικό κομμάτι είναι ότι οι συνεργάτες και οι συντελεστές, ο καθένας προσφέρει στον τομέα του και όλα τα κομμάτια του παζλ ενώνονται στην σκηνή". 

Για αυτήν είναι μία παράσταση υπέρβαση. "Είναι σίγουρα ένα έργο που προκαλεί τον ηθοποιό να ξεπεράσει τα όριά του, όπως και τον θεατή".


Το μήνυμα της παράστασης και το νόημα είναι υποκειμενικό, όπως άλλωστε και το ίδιο το θέατρο. 

"Ο κάθε θεατής μπορεί να πάρει το μήνυμα που αυτός θα θελήσει. Οι Βάκχες του Cabaret μας άλλωστε είναι τόσο βαθιά απολαυστικές, που ξυπνούν κάθε διονυσιακό ένστικτο. Ελάτε και θα δείτε!" τονίζει. 

Ήδη το Cabaret17 ξεκίνησε να ταξιδεύει έξω από την Πάτρα. "Το εγχείρημα έχει ήδη πετύχει. Για εμάς αυτό αποτέλεσε μια πρόκληση, καθώς η μεταφορά σε άλλες σκηνές, μας έφερε σε νέες περιπέτειες. Το κοινό ανταποκρίθηκε τόσο στις άλλες επαρχιακές πόλεις, όσο και στην Αθήνα".

Όσο για τα σχέδια της για το μέλλον σε ότι έχει να κάνει με το θέατρο; "Θέλω να συμμετέχω σε δουλειές που θα με ενδιαφέρουν καλλιτεχνικά. Είμαι έτοιμη να πειραματιστώ σε καινούριες παραγωγές με πολύ καλούς συνεργάτες". 

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Cabarert17 θα κάνει δύο ακόμα παραστάσεις το Σάββατο και την Κυριακή στις 23 και στις 24 Μαρτίου στο Ghetto, στις 21:30 το βράδυ.