Αν πράγματι το φετινό Πατρινό Καρναβάλι του 2019 ήταν το καλύτερο των τελευταίων χρόνων από πλευράς προσέλευσης κόσμου, θεάματος, καρναβαλικών αρμάτων και στολών πληρωμάτων για τους καρναβαλιστές που ζουν το καρναβάλι σε όλη του την ένταση και όχι για ένα διήμερο, υπάρχει και άλλος λόγος για να το αναγάγουν σε ένα από τα top καρναβάλια της Πάτρας. 

Ο λόγος αυτός δεν είναι άλλος από τον Κρυμμένο Θησαυρό. Φέτος κατά κοινή ομολογία έγινε το καλύτερο παιχνίδι Κρυμμένου Θησαυρού των τελευταίων ετών, τόσο από πλευράς συμμετοχής, όσο και από πλευράς εκδηλώσεων.

Από πλευράς συμμετοχής τα καρναβαλικά πληρώματα που πήραν μέρος έφτασαν τα 73, αριθμός που έσπασε όλα τα ρεκόρ, με δεδομένο ότι τα γκρουπ που έπαιρναν μέρος στον Κρυμμένο Θησαυρό, συνήθως δεν ξεπερνούσαν τα 45 με 50. Τον φετινό Κρυμμένο Θησαυρό διοργάνωσαν για πρώτη φορά τα πληρώματα και την διαχείριση του όλου ζητήματος την είχε το γκρουπ 159, πάντα σε συνεργασία και συντονισμό με τα υπόλοιπα. 

Ο επικεφαλής του πληρώματος 159 και μία από τις ψυχές του φετινού Κρυμμένου Θησαυρού, Δημήτρης Κουρμπανάς, μιλώντας στο patrasevents.gr, κάνοντας έναν μίνι απολογισμό του παιχνιδιού, τονίζει τα εξής: "Πιστεύω ότι πετύχαμε τους βασικούς σκοπούς που είχαμε θέσει εξαρχής. Το σημαντικότερο από όλα είναι ότι το ευχαριστήθηκαν τα ίδια τα πληρώματα και οι καρναβαλιστές που συμμετείχαν στα παιχνίδια. 

Από την αρχή το ζητούμενο για μας ήταν να δώσουμε μία μορφή εξωστρέφειας στο θεσμό του Κρυμμένου Θησαυρού, με παράλληλες δράσεις και εκδηλώσεις, αλλά και ένα μεγαλύτερο βάρος στις νέες τεχνολογίες. Να ξεφύγουμε, δηλαδή, από το μολύβι και το χαρτί και φέρουμε και νέες ηλικίες στο Κρυμμένο Θησαυρό. 

Νομίζω ότι σε μεγάλο βαθμό τα καταφέραμε. Θα μπορούσαμε βέβαια να κάναμε ακόμα περισσότερα πράγματα, αν είχαμε χρόνο μπροστά μας, όμως τα πληρώματα ανέλαβαν την διοργάνωση του Κρυμμένου Θησαυρού, τον Δεκέμβριο, ένα μήνα δηλαδή πριν από την έναρξη του Πατρινού Καρναβαλιού". 

Social Media, εξωστρέφεια και συμμετοχή

Κατά την διάρκεια του Κρυμμένου Θησαυρού έγιναν και παιχνίδια που στηρίχτηκαν αποκλειστικά στις νέες τεχνολογίες, με πλοήγηση και ορισμένες διαδικτυακές εφαρμογές, ενώ σε ότι αφορά τα social media, υπήρξε ζωντανή μετάδοση σε όλες τις εκδηλώσεις, με ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα και έτσι ο κόσμος μπορούσε να παρακολουθήσει τα όσα διαδραματίζονταν. 

"Είμαστε σε γενικές γραμμές αρκετά ενεργοί στα social media και το γεγονός αυτό είχε απήχηση, κάτι που συντέλεσε στην εξωστρέφεια που ζητούσαμε" τονίζει ο Δημήτρης Κουρμπανάς.

Μεγάλη συμμετοχή από τον κόσμο είχαν οι εκδηλώσεις που έγιναν στην Αχάια Κλάους, η ποδαράτη παρέλαση της Τσικνοπέμπτης και η συναυλία που ακολούθησε, αλλά και οι φάσεις θεάματος στο Royal.

Σε ότι αφορά την φάση πλατείας που ήταν να γίνει στην πλατεία Γεωργίου, εκεί ο καιρός μας τα μούσκεψε κάπως, ωστόσο πραγματοποιήθηκε στο Κουκούλι και είχε αρκετό κόσμο. Αρκετά καλές εντυπώσεις άφησαν και οι μασκότ του Κρυμμένου Θησαυρού, κάτι που έγινε για πρώτη φορά και άρεσε σε όλους τους καρναβαλιστές. 

Συμπερασματικά; "Είμαστε ικανοποιημένοι από το παιχνίδι του Κρυμμένου Θησαυρού και αυτό εισπράξαμε τόσο από τον κόσμο, όσο από τα πληρώματα" τονίζει ο Δημήτρης Κουρμπανάς και προσθέτει: "Για να είμαστε όμως ευχαριστημένοι και να πούμε ότι γίνεται κάτι, χρειάζεται αυτό να έχει μία συνέχεια και να υπάρξει μια εξέλιξη. Διαφορετικά γρήγορα θα ξεχαστεί...".