Αντιμέτωπος με τη «σκληρή» γραφειοκρατία βρέθηκε ένας επιχειρηματίας από το Ηράκλειο της Κρήτης, ο οποίος επισκέφθηκε υποκατάστημα της ΔΕΗ για να πληρώσει τον λογαριασμό του και έφυγε... άπραγος.

Ο επιχειρηματίας, σύμφωνα με το cretapost, δεν είχε μαζί του το έντυπο του λογαριασμού, παρά μόνο τον κωδικό πληρωμής, ο οποίος χρησιμοποιείται για συναλλαγές μέσω e-banking, ή και στον γκισέ.

Καθώς το μηχάνημα αυτόματων συναλλαγών ήταν εκτός λειτουργίας, ο επιχειρηματίας περίμενε υπομονετικά στην ουρά -διότι οι λογαριασμοί του έληγαν την ίδια ημέρα.

Όταν, ωστόσο, έφτασε η σειρά του, η υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να πληρώσει με τον κωδικό και ότι χρειάζεται το έντυπο του λογαριασμού!

Στην καταγγελία του προς το cretapost, ο επιχειρηματίας αναρωτιέται πως γίνεται εν έτει 2019 «να μην μπορούν με τον κωδικό να εξυπηρετήσουν τους πολίτες;».

Ο ίδιος αναζήτησε το γραφείο πρωτοκόλλου προκειμένου να εκφράσει και γραπτώς την αγανάκτησή του ωστόσο δεν υπήρχε.

Έτσι σε μία κόλλα χαρτί έγραψε τα στοιχεία του αλλά και την δυσαρέσκεια του για την εξυπηρέτηση που είχε από το εν λόγω κατάστημα και την παρέδωσε στην υπάλληλο για να την μεταβιβάσει στους αρμοδίους.

«Η ίδια η ΔΕΗ έκανε καμπάνια προκειμένου να παίρνουμε τους λογαριασμούς μας ηλεκτρονικά. Όσοι πολίτες συνεχίζουν να επιθυμούν την εκτύπωση του λογαριασμού επιβαρύνονται με 1 ευρώ. Δεν μας είπε όμως η ΔΕΗ ότι την εκτύπωση αυτή θα πρέπει να την κάνουμε οι ίδιοι, διαφορετικά δεν θα εξυπηρετηθούμε» ανέφερε καταλήγοντας ο επιχειρηματίας.