"Στην συνεδρίαση σήμερα της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής σχετικά με τις συμβάσεις κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, ο Υπουργός επιχείρησε να αποδείξει, χωρίς να το καταφέρει, ότι η κατάτμηση του έργου σε οκτώ κομμάτια καθώς και οι συνεχείς καθυστερήσεις στην υλοποίησή του δεν οφείλονται σε σκόπιμες ενέργειες. Όλοι γνωρίζουν, ωστόσο, ότι συγκεκριμένη εταιρεία έχει αναλάβει τις 4 πρώτες εργολαβίες. Το ίδιο αναποτελεσματικό επιχείρημα είχε επικαλεστεί και τον Μάρτιο του 2015, όταν ακύρωσε το έργο, μιλώντας για μάχη με τους «εθνικούς εργολάβους»" αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων ο βουλευτής Αχαΐας του Κινήματος Αλλαγής Θεοδωρής Παπαθεοδώρου.

Μεταξύ άλλων επεσήμανε: "Τα τελευταία 3 χρόνια, ο κ. Σπίρτζης μας έχει δώσει πολλά χρονοδιαγράμματα σχετικά με το στάδιο υλοποίησης του έργου, τα οποία όμως ουδέποτε τήρησε. Ενδεικτικά, ο ίδιος ο κ. Πρωθυπουργός τον Φεβρουάριο του 2018, στην Πάτρα, ανακοίνωσε την έναρξη του έργου το καλοκαίρι του 2018!

Σήμερα, ο κ. Υπουργός δήλωσε ότι το έργο θα υλοποιηθεί με χρονοδιάγραμμα 3,5 ετών, «αγνοώντας» το γεγονός ότι το ΕΣΠΑ λήγει το 2020 (με σχετική παράταση έως το 2022), ενώ η πράξη ένταξης του έργου τελειώνει το 2023, και αδιαφορώντας πλήρως για τις περιβαλλοντικές συνέπειες και την ασφάλεια της περιοχής.

Ο κος Σπίρτζης και η Κυβέρνηση με διάφορες μεθοδεύσεις ροκανίζουν τον χρόνο και εξαπατούν τους πολίτες της Αχαΐας και της Ηλείας. Αυτοί οι πολίτες όμως όπως και όλοι μας δεν ξεχνούν ότι η Πατρών – Πύργου θα είχε σήμερα τελειώσει αν δεν είχαν υπάρξει οι σκόπιμες παρεμβάσεις του κ.Σπίρτζη. Κανείς δεν πιστεύει πια τα ψεύτικα χρονοδιαγράμματα και την εικονική πραγματικότητα που παρουσιάζει ο Υπουργός".