Η εξωστρέφεια, η δημιουργικότητα και η ενεργή συμμετοχή μίας πόλης στα μονοπάτια της τέχνης μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης και αισιοδοξίας στους κατοίκους της.

Παράλληλα, όταν μια πόλη πρωτοτυπεί σε καινοτόμες προτάσεις που ομορφαίνουν την πρόσοψη της, τότε ταυτόχρονα μπορεί να γίνει διάσημη όχι μόνο στην χώρα της αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Απόδειξη αυτού είναι η παρουσίαση του Διεθνούς Street Art Festival Πάτρας | ArtWalk, στο μεγαλύτερο σε κυκλοφορία τουριστικό περιοδικό αερομεταφορών της Γερμανίας, στο TUI magazine Flyjournal.

Το περιοδικό με τον τίτλο «κάθε σπίτι ένας πίνακας ζωγραφικής» παροτρύνει τους αναγνώστες να επισκεφθούν την Πάτρα και να ξεναγηθούν στις τοιχογραφίες της Art In Progress.

Δείτε το σχετικό αφιέρωμα που αποτελεί αναμφίβολα μια τεράστια διαφήμιση για την Αχαϊκή πρωτεύουσα: