Σε συνθήκες ψύχους καλούνται να παράσχουν τις υπηρεσίες τους οι εργαζόμενοι στο Τμήμα Μεταφορών και Επικοινωνιών Αμαλιάδας και αντίστοιχα την ίδια κατάσταση αντιμετωπίζουν και οι πολίτες οι οποίοι συναλλάσσονται με την υπηρεσία.

Όταν ανοίγει κάποιος την πόρτα για να μπει στα γραφεία της Υπηρεσίας που βρίσκονται επί της πλατείας Καζαντζάκη, έχει την αίσθηση ότι μπαίνει στην κατάψυξη, ενώ η εικόνα παραπέμπει σε igloo, αφού τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι πολίτες κυκλοφορούν με μπουφάν, κασκόλ, πολλές φορές και γάντια για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν το κρύο.

Πλέον του ενάμιση έτους

Το πρόβλημα δεν είναι τωρινό, καθώς μετράει περισσότερο από ενάμιση χρόνο που έχουν χαλάσει τα κλιματιστικά της υπηρεσίας και βρίσκονται εκτός λειτουργίας, ωστόσο το τελευταίο διάστημα που έχει παρουσιάσει αισθητή μείωση η θερμοκρασία η κατάσταση είναι δραματική.

Οι υπάλληλοι έχουν αναγκαστεί και έχουν μεταφέρει από τα σπίτια τους καλοριφέρ και σόμπες προκειμένου να ζεσταθούν, ωστόσο η πολυπόθητη ζεστασιά κρατά για λίγο, αφού το ηλεκτρολογικό σύστημα αδυνατεί να αντέξει τα θερμαντικά σώματα και κάθε τρεις και λίγο πέφτουν οι ασφάλειες και σημειώνεται μπλακ- άουτ στην υπηρεσία.

Η αίθουσα που διεξάγονται οι γραπτές εξετάσεις για τους υποψήφιους οδηγούς θυμίζει καταψύκτη και προ ημερών που διενεργήθηκε εξέταση οι διαμαρτυρίες των υποψηφίων ήταν έντονες, αφού δεν μπορούσαν να παραμείνουν στον χώρο και φώναζαν ότι: «Εδώ μέσα είναι χώρος για κρέατα όχι για ανθρώπους».

Οι διαμαρτυρίες των πολιτών είναι καθημερινό φαινόμενο, αφού αδυνατούν να περιμένουν μέσα στο κρύο για να εξυπηρετηθούν και φυσικά βλέπουν και την υπεράνθρωπη προσπάθεια που κάνουν οι υπάλληλοι, την ‘μάχη’ τους με το κρύο για να μπορέσουν να εργαστούν απρόσκοπτα.

Έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας

Παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει σχετικά έγγραφα από τον προϊστάμενο της υπηρεσίας, δεν έχει υπάρξει αποτέλεσμα μέχρι σήμερα και προχθές αντιπροσωπεία των υπαλλήλων μετέβη στον διευθυντή προσωπικού της περιφερειακής ενότητας Ηλείας και έκανε έντονη διαμαρτυρία για την κατάσταση που παρουσιάζεται στην υπηρεσία.

Αν και δόθηκε η υπόσχεση ότι θα γινόταν η αποστολή 3-4 κλιματιστικών, μέχρι χθες το μεσημέρι δεν είχε παραληφθεί ούτε είχε τοποθετηθεί κάτι στα γραφεία της υπηρεσίας.

Στηρίζουν τα ράφια με ξύλα!

Η κατάσταση είναι τριτοκοσμική και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η υπηρεσία δεν σχετίζονται μόνο με την θέρμανση. Άθλια είναι η κατάσταση που επικρατεί και στο υπόγειο της υπηρεσίας, εκεί που στεγάζεται το αρχείο.

Επί τρία χρόνια οι υπάλληλοι ζητούν να αποσταλούν και να τοποθετηθούν ράφια για να μπορέσει να λειτουργήσει το αρχείο, όμως η φωνή τους δεν εισακούγεται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φτιάχνουν οι ίδιοι υποτυπώδη υποστυλώματα με ξύλα για να μπορέσουν να εναποθέσουν τους φακέλους, πολλοί εκ των οποίων είναι διασκορπισμένοι επάνω σε καρέκλες, στο πάτωμα και όπου αλλού υπάρχει χώρος.

Πεταμένοι και διόλου προστατευμένοι, αφού προ καιρού παρουσιάστηκε πρόβλημα και με το αποχετευτικό δίκτυο, το οποίο κατά τους υπαλλήλους επισκευάστηκε υποτυπωδώς, με αποτέλεσμα από την διαρροή και την οξύτητα που έχει προκληθεί να καταστρέφονται πινακίδες οχημάτων που έχουν παραδοθεί και βρίσκονται στο αρχείο της υπηρεσίας.

Φάκελοι από χαρτόνι!

Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και η έλλειψη υπηρεσιακών φακέλων. Πολλές φορές οι υπάλληλοι πληρώνουν από την τσέπη τους για την αγορά φακέλων, γιατί ντρέπονται τους πολίτες, ενώ έχουν καταφύγει και σε μία άλλη μέθοδο τελευταία, κόβουν χαρτόνια από χαρτόκουτα και τα μετατρέπουν σε φακέλους για να φυλάσσουν τα έγγραφα!

Δυστυχώς, αυτή είναι η εικόνα της υπηρεσίας, μία εικόνα που δεν τιμά κανέναν, ενώ να προστεθεί ότι σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα υπαλλήλων, δεν υπάρχει ούτε έξοδος κινδύνου, αφού έχει αποκλειστεί και έχει κλειδωθεί οπότε δεν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση ανάγκης.

Κάπως έτσι, υποδέχτηκαν το 2019 και αναμένουν τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι πολίτες να εισακουστεί κάποια στιγμή η φωνή τους…


ΠΗΓΗ: patrisnews