Το φως της δημοσιότητας είδε πριν από λίγες ώρες, το επίσημο λογότυπο του 64ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision. Η παρουσίαση έγινε με βίντεο που ανέβηκε από το επίσημο κανάλι της Eurovision, στο YouTube.

Το φετινό σήμα είναι έμπνευση από τη σκηνή του διαγωνισμού σε σχεδιασμό του Florian Wieder και συγκεκριμένα απεικονίζει, τρία τρίγωνα που σχηματίζουν ένα αστέρι από χρυσό.

Το σλόγκαν «Dare To Dream», συμβολίζει την ενσωμάτωση, τη διαφορετικότητα και την ενότητα, που είναι και οι βασικές αξίες του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.

Παράλληλα, η EBU και η εταιρία διοργάνωσης της Eurovision 2019 ανακοινώνουν τις πρώτες πληροφορίες για τα εισιτήρια του διαγωνισμού του Tel Aviv. Τα πρώτα εισιτήρια για τον διαγωνισμό θα τεθούν σε πώληση στα τέλη Ιανουαρίου, μετά την κλήρωση των χωρών για τους δύο Ημιτελικούς.