"Τρέχουν" οι διαγωνιστικές διαδικασίες για τα νέα έργα της ΕΡΓΟΣΕ και το ενδιαφέρον στρέφεται στη γραμμή από το Κιάτο ως την Πάτρα.

Μην ξεχνάμε πως η Πάτρα εκτός από τον προαστιακό έχει ξεχάσει τα τελευταία χρόνια «τι θα πει» τρένο.

Ας δούμε όμως που ακριβώς βρισκόμαστε:

Στο διαγωνισμό, σύμφωνα με το ypodomes, για την ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο-Ροδοδάφνη, ετοιμάζεται το δεύτερο πρακτικό που θα ονομάσει προσωρινό ανάδοχο την ΑΚΤΩΡ, προκειμένου το έργο να πάει στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Στην προετοιμασία του πρώτου πρακτικού είμαστε για το διαγωνισμό ηλεκτροκίνησης για το τμήμα Παλαιοφαρσαλος-Καλαμπάκα όπου ανάδοχος είναι και πάλι η ΑΚΤΩΡ.

Προχωρημένος είναι και ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος Ισθμός-Λουτράκι όπου εκεί έχουμε προσωρινό μειοδότη την Κ/Ξ Μυτιληναίος-Σιδηροδρομικά Έργα. Οι υπογραφές αναμένεται να πέσουν μέχρι το Φεβρουάριο.

Ακόμα πιο προχωρημένα είναι δύο έργα. Το πρώτο αφορά τις δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες του Γαλλικού Ποταμού και το δεύτερο τα αντιπλημμυρικά έργα στο Σπερχειό Ποταμό στη Φθιώτιδα. Τα δύο έργα σύμφωνα με πληροφορίες οδεύουν προς υπογραφή.

Η σειρά των έργων που προετοιμάζονται από τώρα μέχρι το 2020 είναι: η εργολαβία-σκούπα (Β`φάση) για τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό, η ηλεκτροκίνηση στο Λάρισα-Βόλος, οι εργολαβίες-σκούπα στα τμήματα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, Ψαθόπυργος-Ρίο και Ρίο-Άγιος Διονύσιος Πάτρας.