Σημαντική κίνηση από τo πρωί της Παρασκευής υπάρχει στην εμπορική αγορά της Πάτρας, λόγω... Black Friday.

Όλα σχεδόν στο σύνολο τους τα εμπορικά καταστήματα της Πάτρας, μικρά και μεγάλα, έχουν βάλει στις βιτρίνες τους τιμές "Μαύρης Παρασκευής", προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες και να καταφέρουν να γεμίσουν, έστω και για μία μέρα τα ταμεία τους. 

Οι τιμές είναι αρκετά κάτω σε όλα σχεδόν τα είδη ενώ πολλές φτάνουν στο 70% και 80%. Το ενδιαφέρον των καταναλωτών έχει εστιαστεί πάντως στα μεγάλα καταστήματα ηλεκτρικών υπολογιστών, κινητών και ηλεκτρικών ειδών που υπάρχουν στο κέντρο της Πάτρας.

Εκεί από το πρωί έχουν σχηματιστεί μικρές "ουρές" μπροστά στα ταμεία τους, η κίνηση συνεχίζεται ακόμα και το μεσημέρι, ενώ είναι σίγουρο ότι η κατάσταση δεν θα αλλάξει έως το αργά το βράδυ. 

Οι καταναλωτές φεύγουν κρατώντας στα χέρια τους σακούλες, με τηλεοράσεις, υπολογιστές και κινητά που τα έχουν πάρει σχεδόν μισή τιμή από ότι θα τα αγόραζαν τις υπόλοιπες ημέρες.

Μεγάλη κίνηση υπάρχει και στα καταστήματα ένδυσης και αθλητικών ειδών κυρίως σε αυτά των πολυεθνικών αλυσίδων, ενώ η Black Friday έχει τονώσει τον τζίρο και αρκετών άλλων ακόμα μαγαζιών του είδους που όμως έχουν κατεβάσει αρκετά τις τιμές, αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια κέρδους. 


Στον χορό της "Μαύρης Παρασκευής" έχουν μπει και καταστήματα οπτικών, βιβλιοπωλεία, ενώ είδαμε και προσφορές Black Friday σε ανθοπωλεία και ζαχαροπλαστεία. Χαμός με λίγα λόγια.

Πάντως, για το αν η φετινή "Μαύρη Παρασκευή" κινήθηκε αυξητικά σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρονιές, αυτό είναι ένα ζήτημα ανοικτό ακόμα που θα φανεί μέσα από τις εκτιμήσεις του εμπορικού συλλόγου και των παραγόντων της αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι θετικά λειτούργησε ως προς το ξενόφερτο αυτό έθιμο και η ηλιόλουστη ημέρα, με τους καταναλωτές να κάνουν βόλτα στο κέντρο, να ψωνίζουν και ύστερα να πηγαίνουν για ένα καφέ, γεμίζοντας έτσι και τα καταστήματα εστίασης. 

Το κέντρο της Πάτρας είχε για πρώτη φορά φέτος έναν εορταστικό τόνο που θύμισε σε πολλούς ότι έρχονται Χριστούγεννα, ενώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η πλειοψηφία των αγοραστών ήταν άτομα εφηβικής και νεαρής ηλικίας.