Ας είμαστε ειλικρινείς και ας μιλήσουμε με την κοινή λογική. Προφανώς δεν περιμέναμε από τον κ. Χρήστο Σπίρτζη να έλθει στην Πάτρα και να μάς πει ότι ««η Δυτική Ελλάδα είναι «μία περιοχή που έχει υποφέρει πάρα πολλά χρόνια από την έλλειψη υποδομών ή από την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση κάποιων κρίσιμων υποδομών».

Το βιώνουμε και το γνωρίζουμε καλύτερα από τον αρμόδιο υπουργό, από τον οποίο θα περιμέναμε να μάς καταγράψει τι έχει πράξει μέχρι τώρα η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για την απόκτηση τους. Αλλά επειδή δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα στην προαναφερόμενη κατεύθυνση, αρκέστηκε σε κοινότοπες διαπιστώσεις και έωλες υποσχέσεις, πιθανότατα κενού περιεχομένου, όπως τα (μη) κυβερνητικά πεπραγμένα το αποδεικνύουν.
Σταχυολογώντας τα όσα (δεν) έχουν γίνει, αναφερόμαστε στα σημαντικότερα ζωτικής σημασίας για την περιοχή μας έργα.

Πατρών - Πύργου

Ο αρμόδιος υπουργός είπε ότι «τώρα που ολοκληρώθηκαν οι διαγωνιστικές διαδικασίες για την εθνική οδό Πατρών - Πύργου, πρέπει να επιβεβαιώσουμε το διαγωνισμό που θα γίνει για τον δρόμο Πύργο - Καλό Νερό». Ωστόσο, η πικρή αλήθεια είναι ότι η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ παρέλαβε το πολυπόθητο έργο έτοιμο προς δημοπράτηση από την κυβέρνηση Σαμαρά και σχεδόν τέσσερα ολόκληρα χρόνια μετά δεν το έχει ακόμη ξεκινήσει, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η υλοποίηση του. Η καθυστέρηση αυτή ήταν η αναμενόμενη επίπτωση των παλινωδιών της με την κατάτμηση των εργολαβιών, με την οποία ήθελε, σώνει και καλά, να «φτιάξει» τον εκλεκτό της Καλογρίτσα, αναθέτοντας του το μεγαλύτερο μέρος του έργου στο οποίο δεν μπορούσε στοιχειωδώς να ανταποκριθεί.
Ωστόσο, η μη έγκαιρη εκτέλεση του έχει ένα δυσβάστακτο κόστος σε ανθρώπινες ζωές, που εξακολουθούν να χάνονται στη σημερινή «καρμανιόλα».

Φορέας διαχείρισης του Φράγματος Πείρου – Παραπείρου

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι «έχουμε να δούμε το πώς θα λειτουργεί ο φορέας και με ποιο προσωπικό, που θα δώσουν το υπουργείο, η περιφέρεια και αν μπορούν και οι δήμοι, γιατί γνωρίζουμε όλοι τα προβλήματα υποστελέχωσης που έχουν οι δήμοι». Αλήθεια, με τίνος ευθύνη;  Με άλλα λόγια, η διαχείριση ενός Φράγματος είναι στον «αέρα» παρά τα τεράστια κονδύλια που έχει πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος, εφόσον δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο πλάνο για τη λειτουργία του και την υποστήριξη του.

Χάραξη νέας σιδηροδρομικής γραμμής

Εξάλλου, σε ό, τι αφορά τη δέσμευση του για την πλήρη υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, ποιος μπορεί μετά τα παραπάνω να τον πιστέψει και να δει την υλοποίηση της, όταν μάλιστα αυτές οι εξαγγελίες γίνονται εν όψει μιας παρατεταμένης προεκλογικής περιόδου; Παράλληλα, είναι αξιοσημείωτη η απουσία κάθε αναφοράς του στην επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στη νότια Πελοπόννησο. Κατόπιν όλων αυτών, συμφωνούμε μαζί του ότι «οι υποδομές είναι προτεραιότητα και προϋπόθεση για την ανάπτυξη», αλλά αν αναλογιστούμε ότι επί των ημερών της κυβέρνησης που υπηρετεί δεν είδαμε την παραμικρή ενίσχυση τους, αντιλαμβανόμαστε ποια θα ήταν η τύχη μας εάν δεν τις έβαζε και σε… προτεραιότητα!