Από τη μία υπάρχουν οι διακοπές ρεύματος που κάνουν τα συνεργεία της ΔΕΗ στα σπίτια που οφείλουν λογαριασμούς και από την άλλη το φαινόμενο των ρευματοκλοπών που έχει αυξηθεί, σύμφωνα με τα όσα εντοπίζουν οι έλεγχοι που γίνονται κάθε φορά.

Το γεγονός είναι ότι οι εξωτερικοί υπάλληλοι της ΔΕΗ αντιμετωπίζουν πρόβλημα κάθε φορά που πηγαίνουν να εκτελέσουν τις εντολές που τους προστάζουν τα στελέχη της διοίκησης της επιχείρησης. Οι ιδιοκτήτες - πελάτες της επιχείρησης, βλέπετε, γνωρίζοντας το σκοπό της επισκέψεώς τους στο σπίτι ή το κατάστημα τους, δεν τους υποδέχονται με τον καλύτερο τρόπο.

Τους φωνάζουν, τους απειλούν, ενώ στο παρελθόν έχουν υπάρξει και περιπτώσεις χειροδικιών. Το πρόβλημα όμως αυτό το αντιμετωπίζουν και από ολόκληρη τη γειτονιά, ειδικότερα όταν πηγαίνουν να κόψουν ρεύματα σε σπίτια, αφήνοντάς τα στο σκοτάδι. Τα πιο άγρια σκηνικά όμως οι τεχνικοί υπάλληλοι της ΔΕΗ τα έχουν ζήσει στις περιπτώσεις των ρευματοκλοπών.

Τα περισσότερα κρούσματα εντοπίζονται σε καταστήματα και επιχειρήσεις, ενώ σε πολλές περιπτώσεις ο εντοπισμός μιας ρευματοκλοπής, ισοδυναμεί και με το κλείσιμο της επιχείρησης, αφού οι επαγγελματίες αδυνατούν να πληρώσουν τους κανονικούς τους λογαριασμούς, αλλά και τα πρόστιμα που δέχονται μετά την παράβαση στην οποία έχουν υποπέσει. Έτσι, μπροστά στην απελπισία τους οι επαγγελματίες τα βάζουν με τους τεχνικούς, παρόλο που στην ουσία οι ίδιοι παρανομούν.

Όπως και να έχει σκηνικά που έχουν γίνει κατά καιρούς εις βάρος των τεχνικών υπαλλήλων, έχουν αναγκάσει τη ΔΕΗ να σκέφτεται σοβαρά να αναθέτει από εδώ και στο εξής τέτοιες αποστολές σε εξωτερικά γραφεία συνεργατών της επιχείρησης, δίνοντας και το ανάλογο μπόνους, σε κάθε διακοπή ή σε κάθε εντοπισμό ρευματοκλοπής. Ήδη μάλιστα το σχέδιο αυτό έχει ξεκινήσει σε ορισμένες περιπτώσεις να το εφαρμόζει.