Όσο περνάει ο καιρός, τόσο προβλήματα και ελλείψεις ανακαλύπτουν οι οδηγοί στην Μίνι Περιμετρική της Πάτρας. Βέβαια το μεγάλο πρόβλημα είχε εντοπιστεί από τους περισσότερους οδηγούς από τις πρώτες μέρες που η Μίνι Περιμετρική είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Το πρόβλημα αυτό έχει να κάνει με τα Ταμπάχανα και την κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργείται εκεί. Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν οι οδηγοί στο συγκεκριμένο σημείο, η μελέτη που έγινε ήταν πρόχειρη και δημιούργησε σημαντικά προβλήματα για τους κατοίκους περιοχών όπως η Αρόη, τα Σύνορα, η Εγλυκάδα κτλ.

Οι κάτοικοι της περιοχής νιώθουν κυκλοφοριακά απομονωμένοι εξαιτίας της προχειρότητας της μελέτης, αφού δεν υπάρχει ένας κυκλικός κόμβος που να διευκολύνει τόσο αυτούς που μπαίνουν από τη Μίνι Περιμετρική όσο και αυτούς που βγαίνουν. Σε όσους μπαίνουν χρειάζεται υπομονή, αφού οι δρόμοι στα Ταμπάχανα γύρω από την Περιμετρική έχουν επιβαρυνθεί αρκετά κυκλοφοριακά και η αναμονή είναι μεγάλη.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ο χρόνος αναμονής είτε για να μπουν στο κέντρο της Πάτρας, είτε στην ανατολική είσοδο της πόλης, ξεπερνά τις περισσότερες φορές τα 8 με 10 λεπτά, κάτι που είναι λογικό να εκνευρίζει τους οδηγούς.

Πέρα όμως από την αναμονή το πρόβλημα στα Ταμπάχανα σε ότι αφορά την κατασκευή της Μίνι Περιμετρικής είναι ακόμα μεγαλύτερο για αυτούς που κατευθύνονται προς τις παραπάνω περιοχές. Εκεί δεν υπάρχει πρόβλεψη αριστερής στροφής ή για την ακρίβεια υπάρχει απαγορευτικό αριστερής στροφής.

Αποτέλεσμα αυτού είναι ή οι οδηγοί να αναγκάζονται να μπουν στους κεντρικούς δρόμους της Πάτρας, κάνοντας κύκλους για να φτάσουν στα σπίτια τους ή να προχωρούν σε παραβάσεις, στρίβοντας δηλαδή αριστερά, την στιγμή που σπάνια εκεί υπάρχει τροχαία, δημιουργώντας όμως με αυτή τους την επιλογή σοβαρούς κινδύνους για τροχαία ατυχήματα.

Πρόβλημα υπάρχει και στις εξόδους - εισόδους των τούνελ, σύμφωνα με αρκετούς οδηγούς, αφού ο δρόμος είναι απότομος και η κλίση επικίνδυνη. Οι οδηγοί ζητούν άμεσες παρεμβάσεις για να γίνουν όσο γίνεται πιο γρήγορα οι απαραίτητες διορθώσεις σε ένα δρόμο που τα οχήματα αναπτύσσουν ταχύτητα και άρα με τα προβλήματα που υπάρχουν μπορεί να κοστίσει ζωές.

Πρόκειται για κακοτεχνίες και μη προβλέψεις που μετά από τόσα χρόνια που χρειάστηκε για να γίνει αυτό το έργο, για πολλούς είναι αδικαιολόγητες. Πάντως, στα μέχρι τώρα θετικά της Μίνι Περιμετρικής είναι η τάση μείωσης της κίνησης στους κεντρικούς δρόμους της Πάτρας, αν και για αυτό είναι ακόμα νωρίς να μιλήσει κάποιος με ασφαλή συμπεράσματα.

Οι φορείς, ωστόσο, αισιοδοξούν και ελπίζουν σε αυτή, ξέροντας ότι ένα μεγάλο βάρος στο στοίχημα για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της αχαϊκής πρωτεύουσας έχει πέσει στις πλάτες αυτού του έργου.