Μεγάλο το ενδιαφέρον του δημοσιογραφικού κόσμου και των ΜΜΕ για τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης που είναι να γίνουν το Μάη, αλλά και τις εθνικές εκλογές που έπονται. 

Βλέπετε, τα έσοδα από τα διαφημιστικά έχουν μειωθεί αρκετά, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν πληρώνουν και οι επερχόμενες εκλογές είναι μία ευκαιρία για τα ΜΜΕ για να μπορέσουν να μειώσουν τις ζημίες τους και να βάλουν κάποια χρήματα στο ταμείο τους.

Πώς; Μέσα από τις διαφημιστικές καμπάνιες που είναι να κάνουν οι υποψήφιοι. Τα περισσότερα, άλλωστε, από αυτά τα ΜΜΕ φυτοζωούν, χωρίς υπερβολή και είναι ορισμένα, που κρατούνται όρθια μόνο και μόνο για τις εκλογές. Διαφορετικά θα το είχαν "κλείσει" το μαγαζί.

Πάντως, από νέα δημοσιογραφικά εγχειρήματα που γίνονταν παλιότερα κάθε Σεπτέμβρη, τόσο στις εφημερίδες, όσο και στη τηλεόραση, ούτε λόγος. Σχεδόν τίποτα. Με τόση φτώχεια που να υπάρξουν ιδέες; Γι' αυτό και όλοι έχουν πέσει πάνω στις εκλογές. Όμως και εκεί μη νομίζετε. Ζήτημα είναι αν δουν το χρώμα του χρήματος. "Ψιλά" μόνο. Τα χοντρά από μακριά μόνο με τα... κιάλια. Είπαμε έχουν αλλάξει οι εποχές.