Όσοι πήραν το αμάξι τους για να κατέβουν στο κέντρο της Πάτρας, περνώντας από κάποια από τις βασικές οδικές αρτηρίες της πόλης, το πρωί της Πέμπτης, είναι σίγουρο ότι το μετάνιωσαν. 

Τα έργα που γίνονται σε διάφορα σημεία της πόλης και κυρίως στην οδό Κανακάρη που θα αναλάβει ένα μεγάλο βάρος της εξόδου της Πάτρας μετά την αντιδρόμηση της, έφεραν κυκλοφοριακό κομφούζιο, με τα αυτοκίνητα να σχηματίζουν "ουρές". 

Ο εκνευρισμός των οδηγών ήταν έντονος, με πολλούς να αναρωτιόνται για ποιο λόγο αυτά τα έργα ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο και όχι τον Αύγουστο όπου η κίνηση στο κέντρο της Πάτρας ήταν ελάχιστη. 

Μαζί με τα έργα, τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει η Πάτρα στο κυκλοφοριακό με την παράνομη στάθμευση, τα διπλοπαρκαρισμένα (αλήθεια τι έχουν γίνει τα μέτρα του Δήμου και της Τροχαίας;) επιδείνωσαν ακόμα περισσότερο την ταλαιπωρία των οδηγών. 

Όπως και να έχει με την αντιδρόμηση και όλες αυτές τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν με την εφαρμογή του νέου κυκλοφοριακού χάρτη  της Πάτρας, θα πρέπει να συνηθίσουμε την ιδέα ότι το κέντρο της Πάτρας θα μετατραπεί για αρκετό καιρό σε ένα εργοτάξιο.

Οπότε καλό θα ήταν να αφήσουμε το αμάξι στο γκαράζ μας και να ξεκινήσουμε να χρησιμοποιούμε το ποδήλατο μας, το δίκυκλο ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Άλλωστε, αυτή είναι και η κεντρική ιδέα των αλλαγών που έρχονται στο κέντρο της Πάτρας.

Λιγότερο αυτοκίνητο, περισσότερο περπάτημα και ποδήλατο. Ή μήπως δεν είναι έτσι;