Αύριο θα κληθείτε να ψηφίσετε την αντιδρόμηση των οδών Κορίνθου – Κανακάρη  ή να την απορρίψετε.

Πριν σηκώσετε το χέρι σας στηριζόμενοι σε σχέδια μόνον στα χαρτιά υπηρεσιακών παραγόντων όπως έκαναν εδώ και δεκαετίες οι προκάτοχοί σας επισκεφθείτε και διασχίστε τους δύο δρόμους και αναλογισθείτε:

Η αντιδρόμηση είναι ένα αποσπασματικό μόνον μέρος ενός σχεδίου, μιας μελέτης προ πολλών ετών, που ήδη έχει καταστρατηγηθεί και απέχει πολύ από το να ολοκληρωθεί, (π.χ. δεν προβλεπόταν η πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου, δεν δημιουργήθηκαν χώροι στάθμευσης – ούτε πρόκειται να δημιουργηθούν – η ατυνόμευση είναι ουτοπία κ.τ.λ.).

 Η διάνοιξη είναι κατάλληλη για αθλούμενους δρομείς ή για βόλτες πεζών, με αναβάσεις – καταβάσεις, επικίνδυνες στροφές, φοβερές άλλες παραλείψεις που ανάγκασαν πολλούς να την χαρακτηρίζουν "αποτυχία" και "έκτρωμα" εντελώς ακατάλληλη για αρτηρία εξόδου και μάλιστα κεντρική ιδιαίτερα λεωφορείων (το Τεχν. Επιμελητήριο ήδη τονίζει ότι χρειάζεται υλοποίηση πολλών προϋποθέσεων για να εφαρμοστεί το σχέδιο).

 Κατ΄ επανάληψιν έχουν δημοσιευθεί στον τύπο τα επιχειρήματα που καθιστούν την αντιδρόμηση όχι μόνον επιζήμια αλλά και επικίνδυνη  για όλη την πόλη (αύξηση ρύπανσης – κυκλοφοριακή ασφυξία κτλ.).

Στην επιχειρηματολογία για την αντιδρόμηση επιτροπών φορέων και πολιτών, κάποιος ειδικός αρχάγγελος της αντιδρόμησης που σαφώς συνδέεται με τον βίο της καταψηφισθείσης προηγούμενης Δημοτικής Αρχής, ξιφούλκησε με τρία (3) απαράδεκτα και παράλογα "επιχειρήματα": α) Δεν πρέπει να μιλάμε γιατί δεν είμαστε συγκοινωνιολόγοι (!) ή β) δεν πρέπει να μιλάει όποιος στηριζόμενος σε μελέτες είχε ταχθεί υπέρ της αντιδρόμησης  παλαιότερα (!) και γ) "Υπάρχει μελέτη που προβλέπει την αντιδρόμηση". Ποτέ βέβαια δεν είπε συγκεκριμένα , τώρα που ολοκληρώθηκε (;) το έργο της διάνοιξης τί άλλο προβλέπεται εκτός από την αντιδρόμηση. Γιατί άραγε;

Τα δύο πρώτα επιχειρήματα τα αντιπαρερχόμαστε ως αντικοινωνικά, αντιδημοκρατικά και παράλογα όσον αφορά το τρίτο θυμίζουμε ότι η μελέτη (Σκιαδαρέση – Δοξιάδη) εκπονήθηκε τον περασμένο αιώνα όταν η Πάτρα είχε 8-10 λεωφορεία εικοσαθέσια, 3-4 πιάτσες ταξί και ελάχιστα Ι.Χ.. Τότε που η οδός Μαιζώνος ήταν το Κυριακάτικο "νυφοπάζαρο" με το στόχο των μεγαλοαστών να ανεβάσουν την υπεραξία των ενοικιαζόμενων ακινήτων τους. Γι΄ αυτό και η πεζοδρόμηση-όνειρο της Μαιζώνος άραγε; Από τότε καλλιεργήθηκε το "όνειρο" της Κανακάρη. Πανάκεια για το κυκλοφοριακό. Τότε ίσως. Τώρα, τον 21ο αιώνα με 300.000 κατοίκους και χιλιάδες αυτοκίνητα γιατί όνειρο; Μάλλον η "πρώτη πλάνη"! Και η χειρότερη; "Η εσχάτη πλάνη" η αντιδρόμηση. Δεν τους λείπει η λογική. Όχι. Κάτι άλλο μένει κρυφό. Οι συμπολίτες αναρωτιούνται και θέλουν να μάθουν: Ποιοί θα ωφεληθούν; Που επιτέλους πού, θα ανακουφιστεί έστω, το κυκλοφοριακό; Συγκεκριμένα. Όχι μόνο "το σχέδιο το προβλέπει". Μήπως με τον εγκλωβισμό οχημάτων στο κέντρο και τη διόγκωση της ρύπανσης; Ή μήπως κάποιοι έχουν πάρει εργολαβία φωτεινών σηματοδοτών και θα είναι αυτοί που θα ωφεληθούν γιατί μετά την "ασφυξία" που θα συντελεσθεί άρον-άρον θα ξηλωθούν και έχουμε νέες αναθέσεις ; Αλήθεια γιατί  έχει δημοσιοποιηθεί ένα αμείλικτο ερώτημα « Τη μελέτη για τους φωτεινούς σηματοδότες και την αντιδρόμηση ποιος την ανέλαβε και πόσα πήρε; ». (βλέπε αναρτήσεις 13-3 κ.λ.π.)

Εδώ τα πράγματα είναι "θολά" και όχι σε κείνους που κατά τρόπο ανήθικο χαρακτηρίζονται "μειοψηφία" (καμαρώστε δημοκράτες και προοδευτικούς!) που αναγκαστικά θα υποστεί "τις αρνητικές συνέπειες, που προφανώς υπάρχουν" (όπως οι ίδιοι παραδέχονται και το Τεχν. Επιμελητήριο επιβεβαιώνει).

Σημειώνουμε αυτή τη διακήρυξη του αρχάγγελου της αντιδρόμησης γιατί "συμπωματικά" έχει διατυπωθεί από τους συμπαθείς οικολόγους που δεν έβγαλαν άχνα για τους τόνους τσιμέντου και την καταστροφή του πράσινου από Καβουκάκι μέχρι Εσχατοβούνι, και για την επικείμενη αύξηση της μόλυνσης του περιβάλλοντος και ηχορύπανσης στο κέντρο της πόλης.

Κύριοι Σύμβουλοι στο Δήμο Πατρέων. Συμπολίτες μας. Μη συμμερίζεσθε την αντιδημοκρατική άποψη (ο πλέον κομψός χαρακτηρισμός) της εμπάθειας εκείνων που ο Πατραϊκός λαός για την υπεροψία τους, τους έστειλε στο σπίτι τους και τους απέπεμψε από το Δημοτικό Συμβούλιο ότι δήθεν η "συστράτευση με φωνές μειοψηφίας" είναι κάπως σαν έγκλημα καθοσιώσεως (!) για τους επιστήμονες (!) .

Κύριοι Σύμβουλοι, ας αφήσουν τα όνειρα, απαιτήστε να σας πουν – ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ – που θα διευκολυνθεί η κυκλοφορία με την αντιδρόμηση, ποιες άλλες αντιδρομήσεις ή αμφιδρομήσεις προβλέπονται, ποιες πεζοδρομήσεις, ποιοι χώροι στάθμευσης, τι θα γίνουν τα εκατοντάδες αυτοκίνητα που θα φιλοξενούνται σήμερα στο κέντρο ,  τι θ΄ απογίνουν οι μικροεπαγγελματίες  που θα θίγονται από τις αλλαγές και  ποιος θα πληρώσει το κόστος του λάθους που διαφαίνεται στον ορίζοντα. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη της έσχατης πλάνης, των στηριζόμενων σε εμμονές, εμπάθεια, υπεροψία; Εμμονές αλάθητου, εμπάθεια για όσους έχουν άλλη άποψη, υπεροψία για τη "μειοψηφία". Κι αυτός είναι ο έσχατος παραλογισμός. Θεωρούν "μειοψηφία" οι "εκλεκτοί της επιστήμης" και "περιούσιοι της εγωπάθειας" ολόκληρη την πόλη. Γιατί αυτή θα ζημιωθεί και θα υποφέρει  από τα εκ του πονηρού σχέδιά τους.

Κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι

Αντιταχθείτε στην αυθαιρεσία των φαντασιοκόπων και των υβριστών.