Όλοι όσοι είναι εθισμένοι με την σοκολάτα, τον καφέ ή τα ενεργειακά ποτά αγαπούν την ενίσχυση του οργανισμού –όμως αυτή η στιγμιαία δόση ενέργειας μπορεί να προκαλέσει και αρκετά προβλήματα. Το να φας απλά ένα γλυκό ή να πιείς έναν-δύο καφέδες την ημέρα δεν είναι κάτι τρομερό, όμως εάν λαμβάνεις υπερβολική δόση καφεΐνης καθημερινά δεν είναι τόσο θετικό, όσο πιστεύεις.

Οι παρενέργειες της καφεΐνης είναι αρκετές στον οργανισμό σου, οπότε πριν αποφασίσεις πόσους θα πιείς την επόμενη φορά, διάβασε πρώτα αυτό το κείμενο.

Η υπερβολική ποσότητα καφεΐνης (4-7 φλιτζάνια καφέ την ημέρα) μπορεί να σου δώσει ενέργεια για περίπου μία ώρα και στη συνέχεια να σε βγάλει off. Σίγουρα περίμενες να συμβεί το αντίθετο και να μην σε πιάσει καν υπνηλία, όμως όχι, όπως αναφέρει το queen.

Μπορεί να νιώσεις αγχωμένη ή ανήσυχη

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν είσαι αγχώδης άνθρωπος ή απλώς έχεις νεύρα, επειδή η καφεΐνη διεγείρει το κεντρικό νευρικό σου σύστημα. Εάν χρειάζεσαι πραγματικά κάτι για να ανανεωθείς, δοκίμασε να φας ένα υγιεινό σνακ ή να κάνεις λίγη γυμναστική.

Αυξάνει την ποσότητα του οξέος στο στομάχι σου και μπορεί να προκαλέσει καούρα

Ο καφές είναι εξαιρετικά όξινος - έτσι όχι μόνο ενθαρρύνει την παραγωγή περισσότερων οξέων στο στομάχι, αλλά και ερεθίζει το έντερο σου.

Η καφεΐνη μπορεί να είναι η αιτία των πονοκεφάλων σου

Μήπως το κεφάλι σου πονάει το πρωί αν δεν πιείς καφέ; Αυτό συμβαίνει γιατί όταν σταματάς την καφεΐνη, τα αιμοφόρα αγγεία του εγκεφάλου σου επεκτείνονται προκαλώντας πόνο. Εάν προσπαθείς να μειώσεις την πρόσληψη καφεΐνης, κάνε το σταδιακά για να αποφύγεις τους πονοκεφάλους.

Άλλωστε το έχουν πει και οι παλιοί: παν μέτρον άριστον. Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε υπερβολές.