“Μετά από 10 χρόνια τα αυτοκίνητα θα είναι διαφορετικά και θα έχουν συντελεστεί σε αυτά αρκετές αλλαγές. To DNA της Citroen -όμως- θα είναι παρόν και θα εξακολουθεί να αμφισβητεί τους κανόνες ως προς τον ντιζάιν, ενώ θα συνεχίσει να παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης στους πελάτες της”. Αυτό δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής σχεδιασμού της γαλλικής εταιρείας, Ρίτσαρντ Μέγερ, κάνοντας γενικότερες προβλέψεις για το μέλλον της αυτοκίνησης.

Ο ίδιος εφαρμόζει πιστά ένα πλάνο και μια ξεχωριστή στρατηγική από το 2014, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της θέσης αγοράς της Citroen διεθνώς. “ Όσον αφορά τους κινητήρες, θα έχουμε έναν συνδυασμό διαφορετικών λύσεων. Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν τεράστιες προσδοκίες όσον αφορά την αυτόνομη οδήγηση. Σήμερα είμαστε ήδη σε πολύ καλό επίπεδο. Το πρώτο βήμα προς την αυτονομία να γίνεται από το νέο C5 Aircross, το οποίο διαθέτει το Σύστημα Υποβοήθησης Οδηγού Αυτοκινητοδρόμου. Παράλληλα καθημερινά δοκιμάζουμε έναν ολόκληρο στόλο αυτοκινήτων, μέχρι να φθάσουμε στα επιθυμητά αποτελέσματα”, τόνισε ο κ. Μέγερ ο οποίος έδωσε και το στίγμα της γαλλικής εταιρείας σε παγκόσμια κλίμακα.

“Για να είμαστε ισχυροί πρέπει να έχουμε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα. Πρέπει επίσης να κατανοήσουμε με ακρίβεια τις προσδοκίες των πελατών σε διάφορες περιοχές και οφείλουμε να βρούμε τις σωστές ισορροπίες. Για παράδειγμα το νέο C3 Aircross όταν θα ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Κίνα θα ονομαστεί C4 Aircross. Είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά με ένα ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο, επειδή οι προσδοκίες των πελατών στην Κίνα είναι διαφορετικές. Επίσης θεωρώ ότι θα πρέπει να είμαστε τολμηροί σε ορισμένες αγορές που φαίνεται να είναι σήμερα συμβατικές. Το ευχάριστο είναι ότι τα νέα σχήματα των μοντέλων μας τα έχουν δεχτεί καλά οι πελάτες μας σε όλο τον κόσμο”.