Λύσεις ψάχνει να βρει ο δήμος στο θέμα της αντιδρόμησης της Κανακάρη, ώστε να ξεπεραστούν τα εμπόδια που υπάρχουν και να προχωρήσει το έργο της αλλαγής του κυκλοφοριακού "χάρτη" του κέντρου της Πάτρας. 

Η δημοτική αρχή από την αρχή είχε ξεκαθαρίσει το ζήτημα ότι προχωρά σε νέα κυκλοφοριακή μελέτη που ενδέχεται να αλλάξει τα δεδομένα. Αυτό είχαν τονίσει και οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι στις συζητήσεις που είχαν γίνει στην ημερίδα του ΤΕΕ πριν από μερικούς μήνες, αφήνοντας ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα. 

Στο πλαίσιο αυτής της νέας κυκλοφοριακής μελέτης και των προτάσεων που εξετάζονται, ο Δήμος σκέφτεται και το σενάριο της αντιδρόμησης της οδού Μαιζώνος από την Κολοκοτρώνη έως την Αγία Σοφία, παράλληλα με τις υπόλοιπες αλλαγές που είναι να γίνουν στο "χάρτη" της Πάτρας, στην Κανακάρη και στην Κορίνθου. 

Η αντιδρόμηση της Μαιζώνος πρόκειται να δώσει σημαντικές λύσεις στο θέμα των μεγάλων οχημάτων και ειδικότερα της διέλευσης των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ. Τα λεωφορεία θα κατεβαίνουν στην οδό Κολοκοτρώνη και μέσω της οδού Μαιζώνος θα κατευθύνονται στην Αγία Σοφία και από εκεί στον κόμβο Κουρτέση. 

Η Μαιζώνος, έχοντας μία διαφορετική κατεύθυνση πλέον, θα λειτουργήσει ενισχυτικά στην πορεία εξόδου των οχημάτων από την Πάτρα, έναν ρόλο που με τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν θα αναλάβει κατά κύριο λόγο η Κανακάρη. Το σενάριο αυτό έχει συγκεκριμένους ρόλους στις τρεις κεντρικές οδούς της Πάτρας.  

Η Κορίνθου θα λειτουργήσει ως είσοδος έχοντας το ανάλογο πλάτος, η Κανακάρη ως έξοδος, έχοντας απαλλαγεί από το βραχνά των λεωφορείων και η Μαιζώνος θα έχει έναν υποστηρικτικό ρόλο στο ένα της κομμάτι, ενώ στο άλλο της από την Αράτου έως την Γούναρη θα έχει διαμορφωθεί ως ο μεγαλύτερος πεζόδρομος της Πάτρας.

Χρειάζεται η έγκριση του υπουργείου για τις αλλαγές

Το σίγουρο είναι ότι η δημοτική αρχή και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου εξετάζουν μαζί με αυτό διάφορα ακόμα σενάρια και δεν αποκλείεται να υπάρξει ως τελική απόφαση ένας συνδυασμός λύσεων όταν κατατεθεί ως ολοκληρωμένη πρόταση η μελέτη στο αρμόδιο υπουργείο. 

Η μελέτη θα πρέπει να είναι τεκμηριωμένη, να λαμβάνει υπόψη της όλους τους παράγοντες και τα εμπόδια που μπορεί να υπάρξουν, έτσι ώστε να γίνει δεκτή από το υπουργείο που δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι θα χρειαστεί να ακυρώσει την προηγούμενη, βάση της οποίας έχει χρηματοδοτηθεί το όλο έργο από πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. 

Διαφορετικά το έργο θα προχωρήσει με γνώμονα τον αρχικό σχεδιασμό. Άλλωστε, οι εργασίες για την αντιδρόμηση της Κανακάρη συνεχίζονται κανονικά, με τον Δήμο να δείχνει τις προθέσεις του ανεξάρτητα από τις αντιδράσεις των κατοίκων για το όλο θέμα.