Μπορεί στον Δήμο να είναι εναντίον του υγροποιημένου φυσικού αερίου και των αποθηκών που πρόκειται να δημιουργηθούν από τον ΟΛΠΑ κοντά στο νέο λιμάνι, όμως τα νέα που έρχονται από τον ναυτιλιακό τομέα, δείχνουν ότι η Πάτρα μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στον τομέα αυτό.

Δεκάδες εφοπλιστές του ελληνικού ναυτιλιακού χώρου παραγγέλλουν τους τελευταίους μήνες πλοία μεταφοράς LNG, γνωρίζοντας ότι το συγκεκριμένο υλικό, θα αποτελέσει τα χρόνια που έρχονται την τελευταία λέξη του μεταφορικού κλάδου της ναυτιλίας.

Ονόματα όπως αυτά του Βαγγέλη Μαρινάκη, του Ανδρέα Μαρτίνου, του Χρήστου Οικονόμου, του Πήτερ Λιβανού, του Νίκου Τσάκου και αρκετών ακόμα που διαβάζουμε στο mononews, έχουν ξεκινήσει να κάνουν σημαντικές επενδύσεις πάνω στην μεταφορά του υγροποιημένου φυσικού αερίου δια θαλάσσης.

Τι σημαίνει αυτό για το λιμάνι της Πάτρας; Σημαίνει ότι σε περίπτωση δημιουργίας αποθηκών υγροποιημένου φυσικού αερίου από τον ΟΛΠΑ, η Πάτρα θα αποτελέσει ένα μαγνήτη για τα πλοία αυτά, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο ζωή στο λιμάνι της και αποκτώντας την βάση και την υποδομή για το εμπορικό.

Βλέπετε όλα είναι μία αλυσίδα και το εμπορικό λιμάνι θα δώσει αρκετές θέσεις εργασίας στην Πάτρα. Το υγροποιημένο φυσικό αέριο μπορεί να έχει την επικινδυνότητα του, όπως υποστηρίζει ο Δήμος Πατρέων, ειδικότερα κοντά σε κατοικημένες περιοχές, όμως θα μεγιστοποιήσει της πιθανότητες που έχει το λιμάνι για να αποτελέσει το επίκεντρο ανάπτυξης της πόλης.

Άλλωστε, η επικινδυνότητα είναι κάτι που αντιμετωπίζεται, εφόσον υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες ασφαλείας και πιστοποίησης, ενώ ήδη ο ΟΛΠΑ στο 6ο Αναπτυξιακό Συνέδριο παρέδωσε την περιβαλλοντική μελέτη για το έργο.

Το όλο θέμα θυμίζουμε ότι έχει φέρει σε κόντρα τον Δήμο και τον ΟΛΠΑ, με τον τελευταίο να υποστηρίζει ότι το LNG και το σύγχρονο τρένο, είναι τα δύο βασικά δίπολα που μπορούν να φέρουν την ανάπτυξη στο λιμάνι και άρα τις προσδοκώμενες θέσεις εργασίας.