"Καραμπόλα" σημειώθηκε στην πλατεία Πυροσβεστείου της Πάτρας, το απόγευμα της Τρίτης.

Δύο Ι.Χ. και ένα λεωφορείο ήρθαν σε σύγκρουση μεταξύ τους με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στην περιοχή και να σταματήσει για αρκετή ώρα η κυκλοφορία.

Ευτυχώς όμως δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, παρά μόνο υλικές ζημιές.