Με ανακοίνωσή της η Επιτροπή Κατοίκων Κανακάρη και Κορίνθουν υποστηρίζουν πως δεν απαντήθηκαν τα ερωτήματά τους στην ημερίδα που διοργανώθηκε για την αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη.

Συγκερκινένα αναφέρουν: "Θεωρούμε ότι η ημερίδα , όπως είπαμε και πριν την διεξαγωγή της, δεν είναι τίποτα πιο πολύ από την επίσημη έναρξη δημόσιου πολυσυμμετοχικού διαλόγου, που σ’ αυτόν πλέον όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, όλες οι επαγγελματικές τάξεις, όλες οι δημοτικές παρατάξεις θα εκφράσουν τις απόψεις τους και θα πάρουν δημόσια θέση. Η ανωτέρω πεποίθηση μας, δυναμώνει από το γεγονός ότι κατά την διάρκεια της ημερίδας ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ σε όσα ερωτήματα θέσαμε. Δεν απαντήθηκαν ουσιαστικά ούτε όσα προέτρεψε να εξεταστούν και να λυθούν ΠΡΙΝ την αντιδρόμηση το ΤΕΕ και τα οποία επανέλαβε και δημόσια εξέφρασε με την εισήγησή του.

Στην ημερίδα ευτυχώς παραβρέθηκαν και τοποθετήθηκαν, το Αστικό ΚΤΕΛ, η ΟΕΒΕΣΝΑ (Ταξί – μεταφορείς κ.λπ.), Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος και άλλοι συμπολίτες μας που είχαν ή έχουν και θεσμική εμπειρία και είχαν εμπλακεί ποικιλότροπα στο θέμα. Η συντριπτική πλειοψηφία όσων τοποθετήθηκαν μετά τους υπηρεσιακούς παράγοντες δεν συνηγόρησε υπέρ της αντιδρόμησης. Επ’ ουδενί λόγο μάλιστα, αν δεν αντιμετωπιστούν πρώτα τα προβλήματα που καταγράφονται από αυτή εδώ την ημερίδα, αν δεν αποδοθεί σε λειτουργία η Μικρή περιμετρική για ικανο χρονικό διάστημα και αν δεν γίνουν νέες μελέτες ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ.

Διαπιστώσαμε από την ημερίδα ότι πραγματικά η αρχική μελέτη Δοξιάδη μιλούσε μεν για αντιδρόμηση αλλά με παράλληλη αντιδρόμηση της οδού Κωνσταντινουπόλεως και της οδού Ρήγα Φεραίου όχι τελείως κλειστό πεζόδρομο. Εδώ καταρρίπτεται εν πολλοίς και το επιχείρημα περί συνέπειας και συνέχειας στο σχεδιασμό. ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ δεν απάντησε στο ερώτημα μας ποια ακριβώς ήταν η αρχική πρόβλεψη για την διάνοιξη της οδού Κανακάρη όσο αφορά τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, πλάτος, υψομετρικές διαφορές και κατεύθυνση. Έκτοτε νέα μελέτη κυκλοφοριακή δεν παρουσιάστηκε.

Πέρα λοιπόν από τους υπηρεσιακούς παράγοντες που μας εξέθεσαν τα τεχνικά στοιχεία της κατασκευής του έργου δεν ακούσαμε καμία απάντηση στα θέματα που επι τόσο καιρό δημοσιοποιούμε και αναζητάμε απαντήσεις. Το ΤΕΕ δια του Προέδρου του ανέπτυξε την θέση του να γίνει αντιδρόμηση με απαραίτητη όμως την επίλυση και διευθέτηση όλων των θεμάτων που αναφέρει στην εισήγηση του, ΠΡΙΝ γίνει αντιδρόμηση, σε μια αποτύπωση δέκα σημείων.

Οι δικές μας ενστάσεις βασισμένες στην κοινή λογική σε πολλά σημεία συμπίπτουν με όσα γράφει το ΤΕΕ στηριγμένο στην επιστημονική του γνώση.
Εμείς θέτουμε ερωτήματα:

1) ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ σε ένα δρόμο με επτά (7) μέτρα πλάτος σε μεγάλο μήκος και μικρότερο ωφέλιμο.

2) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ με μεγάλες ανηφόρες, στένεμα και πιθανά τακτικά μποτιλιαρίσματα, απώλεια πρασίνου.

3) ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ πεζών και οχημάτων, στενά κακοκατασκευασμένα πεζοδρόμια, σχολείο μεταξύ δύο οδών ταχείας κυκλοφορίας, κίνηση οχημάτων έκτακτης ανάγκης.

4) ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ που θα περνάνε τα αστικά λεωφορεία πώς θα εξυπηρετούν.

5) ΠΑΡΚΙΝΓΚ θέσεις που θα χαθούν, θέσεις μονίμων κατοίκων, εξυπηρέτηση επισκεπτών.

6) ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ με παρακείμενα ερείπια, με ποτάμια λάσπης, επικίνδυνα πεζοδρόμια, με κάκιστη ποιότητα ασφάλτου κ.λπ.

7) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ στην εμπορική ζωή της πόλης , ποιοι θα ωφεληθούν και ποιοι θα βλαφθούν

8) ΚΟΜΒΟΙ ΚΟΥΡΤΈΣΗ ΚΑΙ ΤΑΜΠΑΧΑΝΩΝ

Για όλους τους προαναφερθέντες λόγους ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ότι η ημερίδα ήταν το τέλος του διαλόγου. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να μην δοθούν απαντήσεις στα ερωτήματα μας. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ αυτό που δεν ακούστηκε μέσα στην ημερίδα ,αλλά κάπου έξω σε δηλώσεις, περι δοκιμαστικής εξάμηνης αντιδρόμησης (δοκιμαστική δαπάνη χρημάτων;) και αν δεν είναι καλά τα αλλάζουμε πάλι.

Το θεωρούμε αστείο κακόγουστο και θα μπορούσαμε να απαντήσουμε ότι αν γίνει δοκιμαστική αντιδρόμηση θα μας δοθεί και εμάς η ευκαιρία να κάνουμε μια δοκιμαστική κατάληψη και κλείσιμο του δρόμου για να γίνει αντιληπτό αυτό που φωνάζουμε ότι ένας τόσο στενός δρόμος, χωρίς εναλλακτικές λύσεις διοχέτευσης της κυκλοφορίας σε περίπτωση «μπλοκαρίσματος» ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ".