Κατάμεστη ήταν η αίθουσα του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος στην Τριών Ναυάρχων στην επιστημονική ημερίδα που έγινε για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Πάτρας.

Στην ημερίδα που συμμετείχαν φορείς και κάτοικοι της πόλης, παρουσιάστηκαν στατιστικά στοιχεία που αναδείκνυουν το πρόβλημα που θα υπάρξει με την αντιδρόμηση της Κανακάρη και τις λύσεις που πρέπει να βρεθούν.

Η πρόταση του δήμου στους προβληματισμούς που ακούστηκαν ήταν η εξάμηνη λειτουργία της αντιδρόμησης της Κανακάρη, έτσι ώστε να υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο και να μελετηθεί στην πράξη αν το μέτρο βοηθάει.

Παράλληλα η πρόταση του δήμου εμπεριέχει την ανάπτυξη χώρου στάθμευσης στο ύψος του κόμβου Κουρτέση, ενώ σε ότι αφορά την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος και την ανάπτυξη δύο κυκλοφοριακών ρευμάτων στην Αγία Σοφίας, δεν αλλάζει κάτι από το αρχικό σχέδιο.

Πάντως, έγινε γνωστό μέσα από την ημερίδα ότι υπάρχει πρόβλεψη στην μελέτη που παρουσιάστηκε από τον δήμο για ολόκληρη την πεζοδρόμηση της Αγίου Νικολάου (κάτι που έχει γράψει ήδη το patrasevents.gr), αλλά και της Παντανάσσης. 

Νέοι πεζόδρομοι που θα δημιουργηθούν στην άνω πόλη της Πάτρας είναι ο δρόμος του Παντοκράτορα και της Σισίνης, ενώ δεν ειπώθηκε κάτι σχετικά με την Αλεξάνδρου Υψηλάντου που ήταν γνωστό ότι θα πεζοδρομηθεί από το ύψος της Ερμού και μετά.