Η Κίνηση «ΠΡΟΤΑΣΗ» συμμετείχε στο 2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: συλλογικότητα, σκέψη και εμπειρία», στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών που οργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών/Π.Τ.Δ.Ε σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων και το Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών.


Στο διήμερο 23 και 24 Μαρτίου που διήρκεσε το συνέδριο, αναπτύχθηκαν πολύ σημαντικές εισηγήσεις, εργαστήρια και δρώμενα που σηματοδοτούν μία πλειάδα δράσεων και ερευνών που διεξάγονται στον Ελλαδικό χώρο και ιδιαίτερα στην Αχαΐα στον τομέα της εισαγωγής, ανάπτυξης και βελτίωσης των παραστασιακών τεχνών σε όλες τις βαθμίδες της τυπικής εκπαίδευσης καθώς και στην άτυπη εκπαίδευση. Ιδιαίτερα το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης με πρόεδρο τον Γ. Νικολάου και την  Μ. Γαλάνη ΕΕΠ και χορογράφο, κάνει μία εξαιρετική δουλειά στην εκπαίδευση των φοιτητών Π.Τ.Δ.Ε στο χορόδραμα και το θεατρικό παιχνίδι, δείγματα των οποίων είχαν την ευκαιρία οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν τόσο μέσα από εισηγήσεις όσο και βιωματικά δρώμενα.

Οι εκπρόσωποι της Κίνησης ΠΡΟΤΑΣΗ Αγγελική Πασσά - εκπαιδευτικός, υπεύθυνη Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑ) και η Γιούλη Δροσοπούλου ψυχολόγος, αναπληρώτρια Υπεύθυνη ΚΔΑ παρουσίασαν την εισήγηση Ο «ΠΛΟΥΤΟΣ» ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ. Η παρουσίαση πραγματεύτηκε τον τρόπο με τον οποίο τα δύο πρόσφατα προγράμματα που υλοποιούνται στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑ) της Κίνησης «ΠΡΟΤΑΣΗ» επιχειρούν να προάγουν την πρόληψη βασιζόμενα στη μεθοδολογία της βιωματικής μάθησης. Τα προγράμματα «ΠΛΟΥΤΟΣ» και «ΠΡΟ-ΝΟΙΑ» που απευθύνονται σε παιδιά και εφήβους 4-17 ετών, με τη λειτουργία καθημερινών βιωματικών εργαστηρίων, αξιοποιούν στο μέγιστο τη δυναμική της ομάδας.