Στην 88η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Mitsubishi παρουσίασε δυο οικολογικά μοντέλα τα οποία περιορίζουν τις εκπομπές ρύπων στο περιβάλλον. Αποτελούν βασικά στοιχεία της νέας προσπάθειας της ιαπωνικής μάρκας που έχει στόχο να αυξήσει το ποσοστό της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Στην ελβετική έκθεση έγινε η ευρωπαϊκή πρεμιέρα του Mitsubishi e-Evolution concept και η παγκόσμια πρεμιέρα του Outlander PHEV. Από αύριο το πρωί η έκθεση θα υποδεχθεί τους επισκέπτες που θέλουν να δουν από κοντά όλα τα νέα μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Η έκθεση θα παραμείνει ανοικτή έως την Κυριακή 18 Μάρτιου.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το Mitsubishi e-Εvolution concept, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των SUV και των ηλεκτρικών οχημάτων(EV). Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV υψηλών επιδόσεων φέρει μαύρη μάσκα η οποία καλύπτεται από κρύσταλλο. Κάτω από το κρύσταλλο και τονισμένα με μπλε γραμμές βρίσκονται κάμερες και αισθητήρες. Η αεροδυναμική βελτιώθηκε με μεγάλους αεραγωγούς κάτω από τους προβολείς. Αυτοί βοηθούν επίσης να ψύχονται αποτελεσματικά ο ηλεκτρικές δαγκάνες των φρένων. Η απουσία ενός μεγάλου κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό έδωσε το περιθώριο στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα ριζικά νέο cockpit. Ο πίνακας οργάνων μοιάζει να αιωρείται μπροστά από τον οδηγό.

Μία μεγάλη, επίπεδη οθόνη εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, προβάλλοντας τις εξωτερικές συνθήκες, οδηγίες πλοήγησης και πληροφορίες καθοδήγησης. Η μεγάλη οθόνη πλαισιώνεται από δύο μικρότερες, με εικόνες από τις εμπρός και πίσω κάμερες. Σε στενούς χώρους ο οδηγός θα εκμεταλλευτεί μία κάμερα στραμμένη πάνω από τους εμπρός τροχούς, για να εκτελεί τους ελιγμούς. Οι εκτεταμένες κρυστάλλινες επιφάνειες παρέχουν ορατότητα σχεδόν 360 μοιρών χωρίς εμπόδια.

Χρησιμοποιεί υψηλόρροπους, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, που συνεργάζονται με ένα σύστημα μπαταρίας υψηλής χωρητικότητας. Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το πάτωμα, στη μέση του οχήματος, προσφέροντας χαμηλό κέντρο βάρους, για βέλτιστη οδηγική ευστάθεια.

Το Mitsubishi Outlander PHEV χρησιμοποιεί εξελιγμένο υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς, το οποίο απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 2.4 κύκλου Atkinson, γεννήτρια με αυξημένη ισχύ κατά 10%, ηλεκτρικό μοτέρ με αυξημένη ισχύ κατά 10% και βελτιωμένη μπαταρία.

Το σύστημα τετρακίνησης 4WD περιλαμβάνει περισσότερα προγράμματα. Στα Normal και 4WD Lock προγράμματα, προστέθηκαν το Sport και το Snow. To Sport δίνει στον οδηγό πιο άμεσο έλεγχο για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση σε δρόμους με στροφές. Το Snow είναι κατάλληλο για κίνηση σε χιονισμένους δρόμους.

Η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με αρκετές διακριτικές βελτιώσεις, όπως νέοι προβολείς LED, μεγαλύτερη μάσκα κ.α. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αποπνέουν μία ανώτερη αίσθηση ποιότητας. Ξεχωρίζουν, η νέα καπιτονέ δερμάτινη ταπετσαρία, τα νέα εμπρός καθίσματα, οι αναβαθμισμένοι μοχλοδιακόπτες, ο νέος πίνακας οργάνων κ.α.