Για ακόμα μία φορά ταλαιπωρία για τους καταναλωτές της ΔΕΗ, με τις «ουρές» να φτάνουν έξω από το κτίριο της Ακτής Δυμαίων, προκαλώντας την δικαιολογημένη αγανάκτηση όσων περίμεναν.

Οι περισσότεροι από όσους είχαν στηθεί στην «ουρά» ζητούσαν να ενταχτούν στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ αφού στο 11770 και στην ιστοσελίδα του idika δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν, ζητώντας τους επικαιροποίηση των στοιχείων τους.

Αρκετοί άλλοι περίμεναν στην «ουρά» για να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους και να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους εκκρεμότητες, όμως, για ακόμα μία φορά στα τέσσερα ταμεία που υπήρχαν, εργαζόταν, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλουν οι πολίτες, μία υπάλληλος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα οι καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στο κτίριο της ΔΕΗ, περιμένοντας με τις ώρες, σε συνδυασμό με τους φουσκωμένους λογαριασμούς που καταφτάνουν στα νοικοκυριά τους, έχουν κάνει αρκετούς να βγουν εκτός εαυτού και να ξεσπάσουν.

Περιστατικά όπως αυτό που έγινε με τον πολίτη τις προάλλες ο οποίος όρμησε στο γραφείο του διευθυντή της ΔΕΗ ολοένα και πληθαίνουν, με τους αρμόδιους της ηλεκτρικής επιχείρησης στην Πάτρα να σκέφτονται να πάρουν τα ανάλογα μέτρα. Το καλύτερο βέβαια που θα μπορούσαν να κάνουν θα ήταν να βρουν μια λύση για να μην ταλαιπωρείται κάθε φορά τόσος κόσμος.