Στον ρυθμό του Καρναβαλιού έχει μπει η Πάτρα. Πέρα από τους καρναβαλιστές δεκάδες επαγγελματίες έχουν μπει στον ρυθμό του, προσδοκώντας σε μία αύξηση του τζίρου και των κερδών τους αυτές τις ημέρες.

Εκεί όμως που γίνεται ο χαμός και όπου δουλεύουν μερόνυχτα για να είναι όλα έτοιμα και εντάξει στις συμφωνίες τους, είναι οι μοδίστρες και τα εργαστήρια τους. Τα εργαστήρια αυτά αναλαμβάνουν να ράψουν και να δημιουργήσουν τις στολές των πληρωμάτων του Πατρινού Καρναβαλιού.

Πρόκειται συνήθως για μοδίστρες και ράφτες που έχουν αρκετά χρόνια στον χώρο, μεγάλη εμπειρία και γνωρίζουν πως θα πρέπει να φτιάξουν μέσα σε διάστημα δύο και τριών εβδομάδων τις στολές των πληρωμάτων με τα οποία έχουν συνεργασία.

Από το αποτέλεσμα της δουλειάς τους θα εξαρτηθεί σίγουρα και η συνέχιση της συνεργασία τους την επόμενη χρονιά αφού αν πάει κάτι λάθος, τότε σίγουρα αυτοί που θα την πληρώσουν θα είναι οι επικεφαλής των πληρωμάτων.

Αυτοί είναι που θα ακούσουν τα παράπονα του κόσμου. Για τον λόγο αυτό οι σχέσεις μοδιστρών και επικεφαλής πληρωμάτων, για όσους γνωρίζουν από Καρναβάλι, είναι συνήθως εκρηκτική.

Οι στολές ράβονται σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και την τελευταία μέρα πριν από τις παρελάσεις του Σαββατοκύριακου, ενώ σε κάθε περίπτωση οι μοδίστρες και οι ράφτες θα πρέπει να είναι σε επιφυλακή για να διορθώσουν τις όποιες ατέλειες και τις λεπτομέρειες της τελευταίας στιγμής.

Η δουλειά γίνεται στα εργαστήρια τους και σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και στα σπίτια τους, με τις μοδίστρες να είναι χαμένες μέσα στα υφάσματα, στα τόπια, στα κουμπιά και στα πατρόν. 

Πάντως η δουλειά τους ανταμείβεται και με το παραπάνω αφού αρκετές φορές τα χρήματα που βγάζουν οι μοδίστρες και οι ράφτες είναι αρκετά για να καλύψουν την υπόλοιπη χρονιά.

Ωστόσο, είναι γεγονός ότι σε σύγκριση με τις καλές χρονιές πριν από την κρίση βγάζουν πολύ λιγότερα αφού πλέον η προσφερόμενη τιμή για τους πελάτες - πληρώματα έχει πέσει αρκετά χαμηλά.