Το… επικοινωνιακό μάρκετινγκ της Πάτρας για το καρναβάλι έχει φτάσει στο ναδίρ.

Απόδειξη ότι τα αθηναϊκά κανάλια αυτές τις μέρες και ενώ είμαστε στην κορύφωση των προετοιμασιών για την αποκριά, τα αφιερώματα που έχουν γίνει για το Πατρινό Καρναβάλι είναι στα ίδια μέτρα και στα ίδια σταθμά με τα καρναβάλια της Ξάνθης και του Ρεθύμνου.

Κάτι που τα παλιότερα χρόνια αυτό ήταν αδιανόητο. Πλέον, η Αθήνα μετράει το ίδιο το καρναβάλι της Πάτρας, με αυτό της Ξάνθης και του Ρεθύμνου, τα δύο καρναβάλια που έχουν ξεχωρίσει από όλα τα υπόλοιπα που γίνονται στην επικράτεια και αυτό αποτελεί σίγουρα ένα πλήγμα για την αχαϊκή πρωτεύουσα.

Ένα πλήγμα που αφήνει σημάδια στο επικοινωνιακό μάρκετινγκ του Πατρινού Καρναβαλιού. Κάτι που φυσικά δεν οφείλεται τόσο στους άλλους που μας έχουν βάλει στο μάτι, όσο σε μας που έχουμε ευθύνες και πρέπει να προχωρήσουμε σε έναν απολογισμό, σε μία αυτογνωσία για να καταφέρουμε να εξελίξουμε τον πιο εξωστρεφή θεσμό της Πάτρας.


Ο "βασιλιάς" του καρναβαλιού της Ξάνθης

Το Σαββατοκύριακο για παράδειγμα τα αθηναϊκά κανάλια έκαναν μίνι αφιερώματα στο καρναβάλι της Ξάνθης που το σκέφτεται να βγάλει και έναν ζωντανό βασιλιά (εκτός από την βασίλισσα), αλλά και στο καρναβάλι του Ρεθύμνου εκεί όπου βρίσκεται σε εξέλιξη ο Κρυμμένος Θησαυρός.

Στην Πάτρα πάλι καλά που υπήρχε η βασίλισσα, Όλγα Κατσάρα και τράβηξε πάνω της τα φώτα των αθηναϊκών καναλιών. Μπορεί όμως ένας κούκος να φέρει την άνοιξη;

Σύμφωνα με την αφίσα του Πατρινού Καρναβαλιού που έχει μόλις έναν χορηγό επικοινωνίας, την ΕΡΤ, χωρίς κανέναν άλλο τηλεοπτικό κανάλι πανελλήνιας εμβέλειας (γιατί άραγε;), μπορεί. Μακάρι, λέμε κι εμείς.