Μπλόκο στις διαφημίσεις προφυλακτικών από τις 6 το πρωί έως τις 10 το βράδυ επέβαλαν οι Αρχές στην Ινδία, επικαλούμενες κανονισμούς κατά των χυδαίων περιεχομένων και υπέρ της προστασίας των παιδιών.

Το υπουργείο Ενημέρωσης και Ραδιοτηλεοπτικής Μετάδοσης έδωσε εντολή στα περίπου 900 ινδικά τηλεοπτικά δίκτυα να μην μεταδίδουν διαφημίσεις προφυλακτικών, διαφορετικά θα έχουν κυρώσεις.

«Δια της παρούσης, καλούνται όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα να μην μεταδίδουν διαφημίσεις για τα προφυλακτικά, οι οποίες απευθύνονται σε μια ειδική ηλικιακή κατηγορία και μπορεί να είναι ανάρμοστες για τα παιδιά», αναφέρει η εντολή στην οποία αναφέρεται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα προγράμματα των δημόσιων και ιδιωτικών τηλεοπτικών δικτύων προβάλλονται σε 183 εκατομμύρια νοικοκυριά στην Ινδία, σύμφωνα με στοιχεία του Συμβουλίου Έρευνας Τηλεθέασης.

Το σεξ είναι θέμα ταμπού στην Ινδία, κοινωνία βαθιά συντηρητική και παραδοσιακή. Διαφημίσεις προφυλακτικών έχουν επανειλημμένα προκαλέσει αντιπαραθέσεις.