Πάνω από 50.000 τουρίστες έφτασαν στην αγορά της Πάτρας για να κάνουν τα ψώνια τους, μέσω του προγράμματος Culture and Shopping που έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται από το Επιμελητήριο Αχαΐας, τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Μάλιστα σε ανακοίνωση της για το θέμα η Ανεξάρτητη Ενωτική Επιμελητηριακή Πρωτοβουλία, η παράταξη που ήταν στην ηγεσία της απερχόμενης διοίκησης του Επιμελητηρίου Αχαΐας, τονίζει τα εξής:   

«Πριν από τέσσερα χρόνια αρχίσαμε να υλοποιούμε το πρόγραμμα Culture and Shopping για το οποίο το Επιμελητήριο Αχαΐας βραβεύτηκε στο πλαίσιο του «Tourism Awards» με χάλκινο βραβείο στον τομέα Στρατηγικής και Καινοτομίας.

Συνεργαστήκαμε από τη μία μεριά με τους μεγαλύτερους Tour operators της Ευρώπης που έρχονται στην Δυτική Ελλάδα όπως: TUI HELLAS, MUZENIDIS, TEZ TOURS, FENIX TOURS, AMBOTIS TRAVEL, HYDRO TOUR και άλλους μικρότερους, και από την άλλη πλευρά με 200 μικρομεσαίες επιχειρήσεις των Πατρών.

Το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ ικανοποιητικό και πιο συγκεκριμένα μέσα στα 4 χρόνια λειτουργίας του προγράμματος (εξελίσσεται κάθε χρόνο από τον Μάιο μέχρι τον Οκτώβριο) επισκέφτηκαν την Πάτρα πάνω από 50.000 χιλιάδες τουρίστες για να κάνουν τις αγορές τους στα καταστήματα της περιοχής και να επισκεφθούν καταστήματα εστίασης και αναψυχής.


City Break και Home port

Για την υποστήριξη του προγράμματος τυπώνονται πάνω από 25.000 χάρτες κάθε χρόνο σε πέντε γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ρωσικά και Γαλλικά). Οι χάρτες διανέμονται στους Tour Operators καθώς και στα ξενοδοχεία της Δυτικής Ελλάδας και στους τοπικούς φορείς.

Παράλληλα προβάλαμε την περιοχή μας σε τουριστικά περιοδικά με καταχωρήσεις όπως και στα διεθνή Portals. Ο στόχος μας είναι να προσελκύουμε ακόμα περισσότερους τουρίστες. Εκπονήσαμε το πρόγραμμα City Break και το προσαρμόσαμε στα δεδομένα των μεγάλων πόλεων της Αχαΐας.

Είναι ένα πρόγραμμα που λειτουργεί εδώ και αρκετά χρόνια σε διάφορες πόλεις τις Ευρώπης και της Ελλάδας και σκοπό έχει την προέλκυση επισκεπτών κατά τη διάρκεια των αργιών και των Σαββατοκύριακων.

Η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων (Ολυμπία Οδός, Ιονία Οδός) καθιστά γρήγορη και εύκολη των πρόσβαση στην Αχαΐα από άλλες περιοχές της χώρας και διαμορφώνει τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη αυτού του είδους τουρισμού, προς όφελος των Επιχειρήσεων Τουρισμού, των εμπορικών καταστημάτων και των καταστημάτων εστίασης και αναψυχής.

Τέλος εκπονούμε ένα πρόγραμμα για την κρουαζιέρα με την ελπίδα η Πάτρα να γίνει Home port τα επόμενα χρόνια».