Είναι ένα ζήτημα που θα πρέπει να ψάξουν οι αρμόδιοι και να φροντίσουν από τώρα, παίρνοντας τα ανάλογα μέτρα.
Σύμφωνα με την αναδιαμόρφωση του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, αναμένεται να πεζοδρομηθούν αρκετά σημεία και οδοί της πόλης, πέρα από την Μαιζώνος που θα πεζοδρομηθεί από το ύψος της Αράτου, έως και την Γούναρη.
Θα πεζοδρομηθεί η Αράτου (από την Αγίου Ανδρέου ως το ύψος της Ρήγα Φεραίου πιθανότατα), ένα σημαντικό κομμάτι της Πατρέως (από τις σκάλες έως και την Καραϊσκάκη), αλλά και η Αλεξάνδρου Υψηλάτου (μάλλον από την Ερμού έως και την Πατρέως).
Οι οριστικές αποφάσεις για το ακριβές σχεδιάγραμμα των νέων πεζοδρομήσεων δεν έχουν ακόμα παρθεί. Είναι κάτι που θα αποφασιστεί από τους αρμοδίους όταν το πρόγραμμα ξεκινήσει την υλοποίηση του.
Τα σημεία αυτά της Πάτρας δεν θα είναι μόνο για πεζούς, θα είναι και για ποδήλατα. Θα μετατραπούν, δηλαδή, σε πεζόδρομους - ποδηλατόδρομους όπως η Ρήγα Φεραίου, η Παντανάσσης και η Αγίου Νικολάου.
Θα είναι, δηλαδή, κάτι σαν την Κανάρη. Η Κανάρη ξέρουμε όλοι ότι τυπικά παραμένει ένας πεζόδρομος – ποδηλατόδρομος, αφού στην ουσία τα αυτοκίνητα και τα οχήματα προχωρούν από εκεί κανονικά και σταθμεύουν από την αρχή έως το τέρμα της οδού.
Μάλιστα, όταν οι αρμόδιοι έβαλαν τσιμεντένια κολωνάκια, κάποιοι μετά από λίγες μέρες πήγαν και τα γκρέμισαν. Αυτό με λίγα λόγια που θα πρέπει να προσέξουν οι αρμόδιοι είναι οι νέοι πεζόδρομοι – ποδηλατοδρόμοι που είναι να γίνουν να έχουν ταυτόχρονα τις απαραίτητες υποδομές και τις προϋποθέσεις.
Διαφορετικά θα έχουμε νέες πεζόδρομους – ποδηλατόδρμους σαν την Κανάρη. Μια τρύπα στο νερό δηλαδή.