Ακόμα δεν έχουμε μπει καλά – καλά στον Οκτώβριο και όμως στις σχολικές κοινότητες συζητιέται από τώρα το θέμα του σημαιοφόρου και το ποιος θα σηκώσει την σημαία στην παρέλαση της εθνικής επετείου της 28ης.

Μπορεί το σύστημα να έχει αλλάξει και η κυβέρνηση να έχει καθιερώσει το θεσμό της κλήρωσης και όχι του αρίστου για τον σημαιοφόρο του κάθε δημοτικού σχολείου, όμως ακόμα και έτσι το θέμα της παρέλασης και της σημαίας, διχάζει τις σχολικές κοινότητες.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά σε σχολείο της δυτικής Αχαΐας ο κλήρος για να σηκώσει την σημαία στην παρέλαση έπεσε σε μαθήτρια της Στ’ τάξης του δημοτικού, η οποία μπορεί να έχει ελληνική ιθαγένεια, αλλά έχει αλβανική καταγωγή.

Το όλο θέμα όμως έφτασε στα αυτιά των γονιών που εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους, με επιχείρημα ότι η μαθήτρια αυτή έχει πάρει απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών (προφανώς και έχει άλλο θρήσκευμα από το Ορθόδοξο) και κατά συνέπεια  - σύμφωνα πάντα με το σκεπτικό τους - δεν μπορεί να σηκώσει την ελληνική σημαία με τον σταυρό.

Αν λοιπόν σε ένα μικρό σχολείο κάποιου χωριού έχουν υπάρξει οι σχετικές μουρμούρες για ένα ζήτημα που κανονικά θα πρέπει να ενώνει την σχολική κοινότητα και όχι να την διχάζει, σκεφτείτε τι θα γίνει με τις κληρώσεις στις μεγαλύτερες που υπάρχουν στην Πάτρα και στα αστικά κέντρα του νομού.

Συμπερασματικά η κατάργηση της αριστείας και η εφαρμογή της κλήρωσης από την κυβέρνηση, με το δικαιολογητικό του διχασμού, μάλλον πρόκειται να φέρει περισσότερα προβλήματα από αυτά που υπήρχαν. Με λίγα λόγια με τις αποφάσεις της η κυβέρνηση στην παιδεία μένει το λιγότερο μετεξεταστέα και δεν περνάει την… τάξη ούτε με κλήρωση!