Ένας χρόνος κλείνει σχεδόν από τη εφαρμογή του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης από τον Δήμο Πατρέων.
Στο διάστημα αυτό οι «ξυστές» κάρτες που έχει διαθέσει ο Δήμος, φτάνουν τις 500.000, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία του τμήματος κοινόχρηστων χώρων, οι κάρτες που διατίθενται καθημερινά ξεπερνούν τις 2.000.
Μέσα στον χρόνο αυτόν, από την μέρα της επαναλειτουργίας του συστήματος το προσωπικό του τμήματος μοιράζει ανά ημέρα από 150 έως 200 κλήσεις στα αυτοκίνητα που βρίσκει σταθμευμένα, χωρίς να έχουν «ξύσει» την κάρτα.
Στο σύνολο τους οι παραβάσεις που έχουν βεβαιωθεί σε αυτόν τον έναν χρόνο από την λειτουργία του συστήματος, αγγίζουν τις 35.000, ενώ από αυτές έχουν πληρωθεί στο δημοτικό ταμείο οι 15.000 κλήσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του τμήματος κοινόχρηστων χώρων το ποσοστό παραβατικότητας υπολογίζεται στα 40%, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι Πατρινών που έχουν συμμορφωθεί με το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, όμως και ένα σημαντικό κομμάτι που δεν έχει ακόμα προσαρμοστεί.
Το 40% σημαίνει ότι ένας αριθμός των 1.800 με 1.900 οδηγούν, σε καθημερινή βάση δεν προμηθεύονται την κάρτα παρόλο που σταθμεύει μέσα στις ζώνες του συστήματος της ελεγχόμενης στάθμευσης.
Το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης μπήκε και πάλι στην ζωή μας τον Οκτώβριο του 2016, με την νυν δημοτική αρχή να το εφαρμόζει με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο από τα παρκόμετρα που υπήρχαν στο παρελθόν.
Το σύστημα έχει δώσει «ανάσες» στο κυκλοφοριακό της Πάτρας, αλλά και στην παράνομη στάθμευση στο κέντρο, περιορίζοντας τα δύο αυτά στοιχεία που χαρακτήριζαν τους δρόμους της πόλης, χωρίς όμως από την άλλη να τα έχει εξαφανίσει.