Αρκετά θετικά είναι τα πρώτα μηνύματα που λαμβάνουν τα βιβλιοπωλεία της Πάτρας, σχετικά με την εμπορική κίνηση των μαγαζιών τους, αυτές τις μέρες που η σχολική χρονιά ξεκινά.

Αυτές οι μέρες για τον επαγγελματικό αυτό κλάδο αποτελούν την εποχική περίοδο όπου κορυφώνεται η εμπορική τους κίνηση, με τους γονείς να παίρνουν την λίστα με όλα τα σχολικά είδη που πρέπει να πάρουν για τα παιδιά τους.

Ο νέος πρόεδρος του Συλλόγου Βιβλιοπωλών και Χαρτοπωλείων της Πάτρας, Νίκος Καραπάνος, εμφανίζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος τονίζοντας ότι τα βιβλιοπωλεία της Πάτρας με την ποιότητα των προϊόντων έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του μέσου Πατρινού καταναλωτή – οικογενειάρχη.

«Ζούμε νομίζω μέρες από τις παλιές εποχές όταν τα μικρά βιβλιοπωλεία της γειτονιάς ανθούσαν» τονίζει μιλώντας στο patrasevents.gr. «Οι Πατρινοί θα μπορούσαμε να πούμε, κρίνοντας από αυτές τις πρώτες μέρες της έναρξης της σχολικής χρονιάς, έχουν αγκαλιάσει τα μαγαζιά μας και τους ευχαριστούμε γι' αυτό».

Σύμφωνα με τα όσα τονίζει ο κ. Καραπάνος οι τιμές στα προϊόντα που μπορεί να βρει κάποιος γονιός στα βιβλιοπωλεία της Πάτρας, κινούνται στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι, ίσως και σε χαμηλότερο για ορισμένες περιπτώσεις.

Για παράδειγμα ένας γονιός που έχει παιδί στο δημοτικό για να ψωνίσει όλα τα απαραίτητα σχολικά είδη (εξαιρώντας φυσικά τις τσάντες και τα ξενόγλωσσα βιβλία που είναι διαφορετικές κατηγορίες από μόνες τους) θα χρειαστεί γύρω στα 20 ευρώ (τετράδια, στύλους, μολύβια, μαρκαδόροι, γόμες, κασετίνα κλπ). Την ίδια τιμή περίπου θα χρειαστεί και ένας γονιός που έχει ένα παιδί στο γυμνάσιο.

"Κλειδί" ο ανθρώπινος παράγοντας

«Ο κόσμος δείχνει εμπιστοσύνη στα βιβλιοπωλεία της γειτονιάς του, αφού μπορεί να βρει ποιοτικά είδη, σε αρκετά συμφέρουσες τιμές». Όπως τονίζει, η ειδοποιός διαφορά σχετικά με τις αλυσίδες πολυκαταστημάτων που κάνει έναν γονέα να προτιμά το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς έχει να κάνει με την ποιότητα των προϊόντων, αλλά και τον ανθρώπινο παράγοντα.  

«Εμείς δεν έχουμε εποχικά είδη. Τα προϊόντα που πουλάμε αποτελούν και την ειδικότητά μας γι' αυτό και δίνουμε μεγάλη σημασία σε ότι μπαίνει στο μαγαζί μας. Εξάλλου, ρόλο σημαντικό παίζει και ο ανθρώπινος παράγοντας. Ο κόσμος μας γνωρίζει και τον γνωρίζουμε, ξέρουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και καταλαβαίνει και αυτός εμάς. Υπάρχει με λίγα λόγια αλληλεγγύη και εκτίμηση στις σχέσεις του μαγαζιού με τον πελάτη και αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα».