Με μεγάλη προσέλευση από πολλές περιοχές της Ελλάδας και σημαντική επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση με θέμα «Επενδυτικά Εργαλεία και Στρατηγικές Προώθησης στον Τομέα των Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών» την Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017 στην Αγορά Αργύρη. Η διοργάνωση έγινε από το Aroma Innovation Hub και το Επιστημονικό Πάρκο Πατρών.

Στην έναρξη της εκδήλωσης ο κ. Γεράσιμος Μεντζελόπουλος, Διευθυντής του Επιστημονικού Πάρκου Πατρών παρουσίασε τις δραστηριότητες του Πάρκου και το σκεπτικό ίδρυσης του κόμβου καινοτομίας, ενώ η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Φωτεινή Λάμαρη, Διευθύντρια του ΑromaHub, περιέγραψε το όραμα, την οργάνωση και τη στόχευσή του. Την εκδήλωση χαιρέτισε ο Καθηγητής Γιώργος Σαλάχας, αντιπρόεδρος του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου Έρευνας και Καινοτομίας Δυτικής Ελλάδας.

Η πρώτη θεματική ενότητα που αφορούσε στα «Επενδυτικά εργαλεία» ξεκίνησε με παρουσίαση της επικείμενης προκήρυξης του υπομέτρου 16.1/16.2 του προγράμματος αγροτικής ανάπτυξης (ΠΑΑ) για την υποστήριξη της καινοτομίας μέσω της ίδρυσης και λειτουργίας επιχειρησιακών ομάδων για την παραγωγικότητα και βιωσιμότητα της γεωργίας από τον κ. Αθανάσιο Πετρόπουλο από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.


Στη συνέχεια ο κ. Θεόδωρος Τσούμπελης από το Επιμελητήριο Αχαΐας, αναφέρθηκε στις δράσεις του Επιμελητηρίου Αχαΐας για την στήριξη της επιχειρηματικότητας και ειδικότερα στο Achaia Values, το οποίο είναι το Γραφείο Ανάπτυξης Εξαγωγών του Εμπορικού Επιμελητηρίου Αχαΐας.

Ο Δρ. Σπύρος Αρσένης, συντονιστής του προγράμματος NBG Business Seeds, παρουσίασε τις δράσεις καινοτομίας του προγράμματος της Εθνικής Τράπεζας συνοδευόμενος από μικρή παρέμβαση του κ. Θεοφιλάτου, μέλους της νεοσύστατης εταιρείας Insybio, η οποία έχει έδρα το Επιστημονικό Πάρκο Πατρών και είναι μέλος του προγράμματος NBG Business Seeds.

Στη δεύτερη θεματική ενότητα με τίτλο «Στρατηγικές Προώθησης» ο κ. Χάρης Τζανής, ειδικός εφαρμογών με πολυμέσα και συντάκτης γαστρονομίας, πραγματοποίησε την ομιλία του με τίτλο «Οι τεχνολογίες στην υπηρεσία της προώθησης των ελληνικών προϊόντων» και αναφέρθηκε στην akros, μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα συλλογής, προώθησης και διακίνησης ελληνικών προϊόντων.

Τον κύκλο των ομιλιών έκλεισε κ. Ευάγγελος Κασσαβέτης, Σχεδιαστής Οπτικής Επικοινωνίας, αναπτύσσοντας το θέμα με τίτλο «Ταυτότητες και Διαβατήρια. Ο ρόλος της οπτικής ταυτότητας στο ταξίδι των επιχειρήσεων και των προϊόντων τους». Στην παρουσίαση επικεντρώθηκε στα χαρακτηριστικά που οφείλει να έχει η ταυτότητα ενός προϊόντος ή μίας επιχείρησης για να αξιοποιηθεί ως διαβατήριο στις αγορές.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ανοικτή συζήτηση και δράσεις δικτύωσης. Τo AromaHub έδωσε νέο ραντεβού στις επόμενες δράσεις του που θα διοργανώσει το Φθινόπωρο.