Η αγορά των super market συνεχίζει να δέχεται πιέσεις, όπως είναι λογικό, εξαιτίας της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης μέσα από διαδικασίες συγχωνεύσεων, εξαγορών και επαναπροσδιορισμό θέσεων. Με βασικό στοίχημα να είναι η διατήρηση ή και η αύξηση των μεριδίων αλλά και διατήρηση των θέσεων εργασίας, όλοι οι παίκτες «συνωστίζονται» σε μια αγορά που αλλάζει για να δημιουργήσουν καλύτερες συνθήκες για το μέλλον.

Οι παλιοί λένε ότι σε περιόδους κρίσης και συρρίκνωσης αυτοί που όχι μόνο επιβιώνουν αλλά αναπτύσσονται κιόλας είναι οι τολμηροί.  Σε αυτό το πλαίσιο, η αλυσίδα των My Market, με βασικό άξονα τις επενδύσεις, άλλαξε μοντέλο, και με οργανωμένη και μετρημένη ανάπτυξη βλέπει την προσπάθεια του να αποδίδει.

Όταν τον Φεβρουάριο του 2016, η METRO AEBE ανακοίνωσε επίσημα τη μεγαλύτερη έως τότε συνένωση στο χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου, που αφορούσε στην συγχώνευση της ελληνικής δραστηριότητας της εταιρείας Βερόπουλος, κάποιοι πίστευαν ότι επρόκειτο για μια εξόχως τολμηρή κίνηση.

Η επιλογή αυτή, σε  μία τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία, είχε κύριο και βασικό στόχο την έναρξης μιας νέας πορείας δημιουργώντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην ελληνική αγορά.

Σήμερα, το δίκτυο λιανικής πώλησης αριθμεί περισσότερα από 220 καταστήματα και το δίκτυο χονδρικής 48 καταστήματα σε στρατηγικά σημεία σε όλη την ελληνική επικράτεια. Διασώθηκαν περισσότερες από 4.200 θέσεις εργασίας και τώρα η My Market αποτελεί πλέον έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα με 11.000 εργαζόμενους.

Οι πρώτες κινήσεις μετά την συγχώνευση ήταν εξίσου τολμηρές και ενταγμένες στη στρατηγική του ηθικού επιχειρείν: η διασφάλιση των θέσεων εργασίας του συνόλου των εργαζομένων της Βερόπουλος, και η αποπληρωμή στο ακέραιο των οφειλών στους προμηθευτές, με τους οποίους διατηρούσε  μία έντιμη σχέση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας διαχρονικά.

Εκτός από τους προμηθευτές η εταιρεία αποπλήρωσε στο ακέραιο χωρίς κανένα κούρεμα  όλες τις οφειλές προς το Δημόσιο, Δήμους, Επιχειρήσεις Κοινής Ωφέλειας και Εκμισθωτές Ακινήτων. Μόλις δύο εβδομάδες μετά την εξαγορά, δόθηκαν 85 εκατ. Ευρώ.  Μάλιστα, ο στόχος είναι έως το 2018, να επενδυθούν περισσότερα από €80 εκατομμύρια για την πλήρη ανακαίνιση του νέου δικτύου καταστημάτων My market (πρώην Βερόπουλος).