Με το καλοκαίρι να μπαίνει σιγά - σιγά στους κανονικούς του ρυθμούς η πόλη της Πάτρας γίνεται ακόμη πιο όμορφη, με τον ήλιο να την αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο. Όχι βέβαια πως τα καιρικά φαινόμενα των τελευταίων ημερών στέρησαν κάτι από την αρχοντιά της. Κάθε άλλο θα λέγαμε...
Η συννεφιά που είχαμε τις περασμένες μέρες έδωσε την ευκαιρία στον Αχαϊκό ουρανό να μας χαρίσει μοναδικές αποχρώσεις, σε ένα σκηνικό που θύμιζε Σεπτέμβριο, παρά Ιούνιο.
Έτσι, δεν ήταν λίγοι οι Πατρινοί που βγήκαν στην πόλη και έξω από αυτή, παρουσιάζοντας τις χάρες τις Αχαϊκής πρωτεύουσας και όχι μόνο στο instagram.
Απολαύστε παρακάτω τις καλύτερες εικόνες που μας ενθουσίασαν το τελευταίο διάστημα και περιμένουμε να ανεβάσετε κι εσείς την δική σας με hashtag #patrasevents.
Δείτε επίσης


