Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα IDAHO κατά της ομοφοβίας, η ομάδα υποστήριξης φίλων LGBT Πελοποννήσου, προχώρησε στην εξής ανακοίνωση:

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΟΒΙΑΣ, ΤΡΑΝΣΦΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΜΦΥΛΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ

ΜΕ αφορμή την παγκόσμια Ημέρα IDAHO κατά της ομοφοβίας, αφιερώνουμε την ημέρα αυτή σε απαντήσεις όσων μιλούν για την διαφορετικότητα και τις έμφυλες ταυτότητες, αγνοώντας ένα κρίσιμο παράγοντα. Οτι όταν μιλάμε για τέτοιες έννοιες, μιλάμε για πραγματικούς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και όχι για αριθμούς ή νούμερα...

Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ορισμένων ταγών της αυτοδιοίκησης, εκκλησίας, αλλά και ψευτοκουλτουριάρηδων για το θέμα με τις έμφυλες Ταυτότητες, συχνά προβάλλει το επιχείρημα ότι αποψιλώνει την ανθρώπινη φύση. Σκοπίμως όμως δεν μιλούν για.. προσωπικότητα και ελεύθερη βούληση. Ας δούμε τα κύρια επιχειρήματα ενώσεων Θεολόγων και ελάχιστων φορέων εκπαίδευσης για το θέμα με την απάντησή μας:

ΠΡΑΞΗ 1η: ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΛΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...
Παραβιάζει το άρθρο 16 & 2 του Συντάγματος: «..Κατά το Σύνταγμά μας η Εκπαίδευση ως θεσμοθετημένη μορφή της Παιδείας, παρεχόμενη από το Κράτος προς τους πολίτας, είναι υποχρεωτική για το Κράτος, έχει δε συγκεκριμένη αποστολή και προορισμό αποσκοπώντας στην ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων και στην ανάπτυξη της Εθνικής και Θρησκευτικής των συνείδησης». Το κράτος λοιπόν κατά το άρθρο 16§2 του Συντάγματος, έχει υποχρέωση να παρέχει τέτοια παιδεία που όχι απλώς να συντηρεί και διατηρεί αλλά ν΄αναπτύσσει την Εθνική και Θρησκευτική Συνείδηση.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αυτό το επιχείρημα μιλά την βασική υποχρεωτική εκπαίδευση που αφορά βέβαια τις κύριες τάξεις του εκπαιδευτικού συστήματος. Αλλά μιλά για ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης που...θεωρείται κατά τους θεολόγους έμφυτη. Προσοχή όμως. Μιλά για θρησκευτική συνείδηση χωρίς να προσδιορίζει την έκταση μιας συγκεκριμένης θρησκείας, ούτε για την πνευματική αναγέννηση των Ελλήνων.

Επομένως δεν προσδιορίζει ότι θέματα που αφορούν την ψυχική υγεία του μαθητή είναι απαγορευμένα. Η ψυχική υγεία με φυσική αγωγή αποτελεί κανόνες δόμησης ακαδημαικού πολίτη. Άρα το κράτος δεν έχει δικαίωμα να αλλοιώνει την ψυχική υγεία του νέου, ούτε να προσδιορίζει την ηθική του και επομένως την ταυτότητα της ανεξαρτησίας του...

ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ...
Παραβιάζει το άρθρο 9 της ΕΣΔΑ και στο άρθρο 2 του Α΄Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ. Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́ που κύρωσε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) . Σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής "Δικαίωμα στην εκπαίδευση" , αναφέρεται ότι «... Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις"...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: To θεωρούν ως επιχείρημα αλλά το αλλοιώνουν. Διότι η Ευρωπαική ένωση λέει ότι σέβεται όχι μόνο τις θρησκευτικές αλλά και φιλοσοφικές πεποιθήσεις στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Επομένως το καθήκον την μόρφωσης αποτελεί δικαίωμα στην Παιδεία αλλά θεωρούν ψευδεπίγραφα ότι ο γονιός επιβάλλεται να ορίσει την δική του θρησκευτική ή άλλη συνείδηση στο γιο του. Δηλαδή αν ο γονιός είναι οπαδός των φασιστών να του επιβάλλει την θέλησή του. Δηλαδή ο νέος δεν έχει Ελεύθερη βούληση, αλλά ο γονιός ΕΧΕΙ...Αστείο έτσι;

ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΔΙΑΔΑΣΚΑΛΙΑ ΛΟΓΩ..ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ
Σύμφωνα δε με το άρθρο 21 του Συντάγματος, οι γονείς δύνανται να εκφράσουν την αντίθεσή των και να αξιώσουν την εξαίρεση του τέκνου τους από μία τέτοια διδασκαλία που αποδομεί την πίστη και τις αρχές των.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το άρθρο ορίζει σαφώς μια εξαίρεση που αφορά την διαφορετικότητα της θρησκευτικής συνείδησης, αλλά όχι την γενικότερη παιδεία όπως εκφράζεται. Δηλαδή μπορεί να εξαιρέσει ο γονιός διδασκαλία που δεν ταιριάζει με την ηθική του. Οπότε μπορεί να εξαιρέσει το παιδί του με αυτό το πρόσχημα και από τα Μαθηματικά γιατί αντιβαίνει στις αρχές της θρησκείας ή την φιλοσοφία του Σωκράτη, Πλάτωνα κλπ. επειδή έτσι μας αρέσει....Δεν είναι λίγο υπερβολικό;

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ;
Σύμφωνα δε και με άλλα άρθρα του Συντάγματος περί προσβολής της σεξουαλικής ελευθερίας (άρθρο 5) και περί ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας, η προσπάθεια μέσα από μία θεματική εβδομάδα «εναλλακτικής» ουσιαστικά σεξουαλικής «διαπαιδαγώγησης», να υπερπροβληθεί και να υπερτονισθεί το σεξουαλικό στοιχείο σε παιδιά ηλικίας 12-15 ετών, ενέχει τον άμεσο ή έμμεσο επηρεασμό τους προς την σεξουαλική ενεργοποίηση σε μία τέτοια ηλικία που αυτά ενδεχομένως αρνούνται να εγκαταλείψουν την περίοδο της παιδικότητας και να υιοθετήσουν συμπεριφορές ενηλίκων. Ο εξαναγκασμός στην σεξουαλική φαντασίωση και στον πανσεξουαλικό πειραματισμό προσβάλλει ευθέως την σεξουαλική τους ελευθερία, το δικαίωμα στην αβίαστη επιλογή και στην αποχή από σεξουαλικές σκέψεις και πράξεις.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Άρθρο στο Σύνταγμα που να μιλά για πανσεξουαλισμό...πρώτη φορά ακούμε. Αλλά μήπως πρέπει να ρωτήσουμε σε ποια ηλικία έχουν αφύπνιση της σεξουαλικότητας των νέων, μήπως δηλαδή να τους βάλουμε ένα όριο να μην το σκέφτονται καν; Ή μήπως να ισχυριστούμε ότι μόλις παντρευτεί ένα ετερόφυλο ζευγάρι δεν έχει κάνει με τίποτα προγαμιαίες σχέσεις; Δηλαδή έχει αμαρτήσει αλλά επειδή παντρεύεται αναιρούμε τα ιερά κείμενα επειδή έτσι θέλουμε; Αστείο όντως...

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΝΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
Παράλληλα η Εγκύκλιος έρχεται σε αντίθεση και με το άρθρο 1 του Ν. 1566/1985, περί του σκοπού της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Τη Διεθνή Σύμβαση ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Ν. 2101/1992 άρθ. 5,8 και 29). Θίγονται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ανηλίκων.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Προφανώς εδώ ερμηνεύουν κατά το δοκούν. Η Διεθνής σύμβαση του παιδιού συμπίπτει κύριοι με την Οικουμενική διακήρυξη του Ανθρώπου ότι όλοι γεννιούνται ίσοι. Όχι ότι δεν έχει αξιοπρέπεια, προσωπικότητα, βούληση, αξία....Επομένως λοιπόν ας σταματήσει η υποκρισία σε μια νέα κοινωνία πυροδοτώντας τάχα αξίες που δεν τις τηρούν ούτε όσοι τις επικαλούνται...".