Έτοιμο το video clip των «Mag” για το τραγούδι «Άσε με»!

Οι Μag, δηλαδή, ο Μάκης, ο Άγγελος και η Βαλεντίνη, που είναι από την Πάτρα ξεκινούν δυναμικά της καριέρα τους με ένα όμορφο τραγούδι και καλαίσθητο video clip!

“Ασε με” λέγεται λοιπόν το καινούριο τους τραγούδι και έρχονται για να ξεσηκώσουν με την διάθεση και την δημιουργικότητα τους.

Για το κομμάτι αυτό τα γυρίσματα έγιναν στην Πάτρα το οποίο φέρει υπογραφή View Productions.

Πρόκειται για μια δουλειά εξ ολοκλήρου από την Πάτρα αφού την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Χρήστος Ορτέντζιο, την δ/νση φωτογραφίας ο Κώστας Φασουλάς, το styling η Nέλλα Ιωάννου, την παραγωγή και ενορχήστρωση ο Αντώνης Μέρμελας  και φυσικά σε μουσική και στίχους από τους “Mag”.

Δείτε το: