Μπορεί το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης να απέδωσε καρπούς και να βοήθησε στο να πάρει ανάσα το κέντρο της Πάτρας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εξαφανίστηκε το φαινόμενο των παράνομα παρκαρισμένων οχημάτων.

Όταν η τροχαία χαλαρώνει τις περιπολίες της έχει παρατηρηθεί ότι τα διπλοπαρκαρισμένα και τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα κάνουν και πάλι την εμφάνιση της ως δια…  μαγείας, σε δρόμους όπως η Κανακάρη, η Καραϊσκάκη, η Ερμού κλπ.

Τι δείχνει αυτό; Ότι ο… Άγιος φοβέρα θέλει που λέει και ο λαός και ότι η νοοτροπία του Πατρινού οδηγού είναι τέτοια που αν δεν έχει κάποιον για να τον… κυνηγά, τότε το μπάχαλο που υπήρχε στο κέντρο της πόλης πριν από το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, θα κάνει και πάλι σύντομα την εμφάνιση του.

Ειδικότερα, τις ώρες αιχμής, όπου δεν υπάρχει τροχαία τότε βλέπει κανείς να κάνουν την εμφάνιση τους διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, με τους ιδιοκτήτες τους να πετάγονται για να κάνουν τις δουλειές τους, κλείνοντας όμως συμπολίτες τους που έχουν σταθμεύσει νόμιμα.

Επιπλέον οι Πατρινοί που έχουν προμηθευτεί την κάρτα ξυστό για να μπορούν να παρκάρουν στις ελεγχόμενες ζώνες, παραμένουν λίγοι στον αριθμό, σε σύγκριση με τα οχήματα που κατεβαίνουν στο κέντρο της πόλης.

Ένα ακόμα τρωτό σημείο είναι η μικρή χρήση των δημοτικών παρκινγκ από τους Πατρινούς οδηγούς, παρά το λεωφορείο που έχει βάλει η δημοτική αρχή κατά μήκος της  λιμενικής ζώνης, προκειμένου να τους εξυπηρετήσει.

Η δημοτική αρχή θα προχωρήσει σε νέες συσκέψεις για το όλο θέμα ακούγοντας προτάσεις φορέων της πόλης, όπως είναι ο Εμπορικός Σύλλογος, προκειμένου να υπάρξει βελτίωση στα όποια σημεία παραμένουν αδύναμα.