Νωρίς το πρωί ξεκίνησαν από την Πάτρα τα οχήματα της Ε.Λ.Ι.Α (Ελληνικής Λέσχης Ιστορικών Αυτοκινήτων) που θα συμμετάσχουν στο μοναδικό Regularity rally αντοχής στην χώρα μας το «24 ώρες Ελλάδα»!

Η μεγάλη ομάδα από την Αχαΐα, δηλαδή οι οδηγοί και τα πληρώματα, θα ανταγωνιστούν με ογδόντα περίπου ετοιμοπόλεμα αυτοκίνητα.

Για δύο ημέρες (15 και 16 Οκτωβρίου) θα οδηγήσουν σε μια διαδρομή που επέλεξε ο σύλλογος ιστορικού σπορ αυτοκινήτου που διοργανώνει το φετινό ράλλυ.

Οι πιο προετοιμασμένοι και σταθεροί κερδίζουν σε έναν αγώνα για τον οποίο επιστρατεύτηκε μία «στρατιά» κριτών & χρονομετρών που θα εξασφαλίσει την αδέκαστη & ομαλή διεξαγωγή της μεγαλύτερης περιπέτειας στο χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου.


Η εκκίνηση έγινε στην Ακρόπολη με κατεύθυνση προς Βαρνάβα & Δήλεσι, όπου μετά από ένα σύντομο διάλειμμα θα συνεχίσουν προς Χαλκίδα, Δαφνούσα, Στροφυλιά, Καταρράκτες Δρυμώνα και Λουτρά Αιδηψού, όπου θα γίνει και η πρώτη ανασυγκρότηση της ημέρας.

Ακολουθούν ‘Ηλια, Ροβιές, Δρυμώνας, Σπαθάρι, Ψαχνά και μετά η απαιτητική διαδρομή Στενή, Μετόχι και Κύμη. Στην Κύμη θα τερματίσουν όσοι συμμετέχουν στο έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα» και θα γίνει και η τρίωρη νυχτερινή ανασυγκρότηση του 19ου «24 Ώρες Ελλάδα».

Γύρω στα μεσάνυχτα οι συνοδηγοί θα βγάλουν τους φακούς, οι οδηγοί θα ανάψουν τις προβολιέρες και θα αρχίσει το νυχτερινό κομμάτι που έχει προσδώσει αυτόν το μοναδικό χαρακτήρα σε αυτό το ιδιαίτερο ράλλυ.

Κύμη, Κονίστρες, Λέπουρα, Μεσοχώρια, Αλμυροπόταμος και Πόρτο Μπούφαλο για μια σύντομη ξεκούραση. Ακολουθούν Πετριές, Αμάρυνθος και Χαλκίδα για ένα σύντομο διάλειμμα. Αμέσως μετά τα κουρασμένα αλλά αποφασισμένα πληρώματα θα δοκιμαστούν στη φημισμένη Ριτσώνα και στο μοναδικό Μερκούρη και με τη συμπλήρωση περίπου 750 χιλιομέτρων και 24 ωρών θα τερματίσουν στην Αθήνα.

Η ομάδα που εκπροσωπεί την περιοχή μας –κατά κάποιον τρόπο- δηλώνει αποφασισμένη και προετοιμασμένη να τα καταφέρει και εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε καλή επιτυχία.


Από την Ε.Λ.Ι.Α. συμμετέχουν οι:

Ηλίας και Βασίλης Πλέγας με ένα BMW1802 του 1967

Κωνσταντίνος Χρόνης, Ανδρέας Χρόνης, Ζαφειρόπουλος Α. με ένα BMW 1602 του 1970

Ηλίας και Τάσος Κωνσταντάτος με ένα Toyota Celica του 1972

Νίκος Κυριαζής, Αποστόλης Γκιόλιας με ένα BMW 2002 Turbo του 1972

Zαμπλάρας Δημήτριος και Γούρτης Δημήτρης με ένα Seat 124 OStoy 1978

Κωνσταντίνος και Γεράσιμος Θεοχάρης με ένα Τοyota Corolla του 1984