Τον Μάρτιο του 2018 οδηγούνται σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών οι εργολαβίες για τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία.

Ο μήκους 48χλμ δρόμος έχει σπάσει σε 4 εργολαβίες και συμβασιοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2010 με σκοπό να ολοκληρωθεί 3 χρόνια μετά, δηλαδή τον Μάρτιο του 2016.

Η πραγματικότητα των δομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η κατασκευαστική κοινότητα, όπως αναφέρει το ypodomes, χτύπησε και σε αυτό το έργο, καθώς 6,5 χρόνια μετά την έναρξη των έργων η πρόοδος του έργου παραμένει κολλημένη στο 50%.

Σύμφωνα με απάντηση του Υπουργείου Υποδομών σε ερώτηση για την πορεία κατασκευής του δρόμου από τον βουλευτή Δημήτρη Κωνσταντόπουλο, τα προβλήματα που κόλλησαν το έργο ήταν:

-η μη αποδοχή της διαδικασίας επίταξης από ορισμένους ιδιοκτήτες
-οι επανειλημμένες αναβολές των δικασίμων για τον καθορισμό τιμών μονάδας για την αποζημίων των απαλλοτριωθέντων ακινήτων
-η ανάγκη αντιμετώπισης γεωτεχνικών προβλημάτων (κατολισθήσεων)
-η ανάγκη τροποποίησης των μελετών στις περιοχές των κόμβων Πούντας, Κ3 Υδραγωγείου Βόνιτσας, Κατούνας, για την λειτουργική ένταξη στο έργο των τοπικών συνδέσεων 
-η ανάγκη περιβαλλοντικής αδειοδότησης των παραπάνω τροποποιήσεων, ενδεικτικά αναφέρεται ότι μέχρι σήμερα έχει αδειοδοτηθεί η μία τροποποίηση μελέτης
-οι συνεχιζόμενες μέχρι σήμερα αρχαιολογικές έρευνες και η ανάγκη τροποποίησης της μελέτης στην περιοχή του Δρυμού

Όπως αναφέρεται στο έγγραφο του Υπουργείου οι προθεσμίες για την ολοκλήρωση του έργου τον ερχόμενο Σεπτέμβριο δεν επαρκούν για την ολοκλήρωση του συνόλου του έργου και θα απαιτηθεί μετά την οριστικοποίηση του τεχνικού και οικονομικού αντικειμένου η χορήγηση νέων παρατάσεων με εκτιμώμενη ημερομηνία περαίωσης των εργολαβιών τον Μάρτιο του 2018.

Στο συγκεκριμένο έγγραφο δεν γίνεται αναφορά στην εργολαβία-σκούπα που επίσης προετοιμάζεται από το Υπουργείο Υποδομών που αναμένεται να δημοπρατηθεί τους επόμενους μήνες με στόχο το έργο να ολοκληρωθεί εντός του ΕΣΠΑ 2014-2020 από όπου θα συνεχίσει να χρηματοδοτείται καθώς είναι ένα από τα λεγόμενα έργα-γέφυρες (phasing).

Σε κάθε περίπτωση η ανάγκη εξεύρεσης λύσης γίνεται επιτακτική καθώς το έργο της λεγόμενης "Αμβρακίας Οδού" γίνεται όλο και "ξεχαρβαλωμένο" με αποτέλεσμα η τοπική κοινωνία να δυσανασχετεί αλλά και να μην διαφαίνεται στον ορίζοντα η περίπτωση τμηματικής λειτουργίας του οδικού άξονα.