Ο δρόμος προς την επιτυχία στις πανελλήνιες εξετάσεις και της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση περνάει κάθε χρόνο μέσα από τα φροντιστήρια ΚάΠα.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός ΚάΠα πρώτευσε για ακόμα μία χρονιά στις πανελλήνιες εξετάσεις, με δεκάδες εισαχθέντες και τους μαθητές του να καταφέρνουν να περνούν στις σχολές των επιλογών τους, διαβάζοντας συστηματικά και μεθοδικά υπό τις οδηγίες των καθηγητών του φροντιστηρίου.

Το patrasevents.gr μίλησε με ορισμένους από τους μαθητές του εκπαιδευτικού οργανισμού ΚάΠα, για τους οποίους χαράσσονται νέοι δρόμοι μετά την επιτυχία τους, έχοντας μπροστά τους το Πανεπιστήμιο και την φοιτητική ζωή, ελπίζοντας στη συνέχεια στην επαγγελματική τους αποκατάσταση, βάζοντας και αυτοί το «λιθαράκι» τους, σε μία δυναμική αυριανή κοινωνία. Οι περισσότεροι από αυτούς αισθάνονται δικαιωμένοι για την προσπάθεια που κατέβαλαν.

Ηλίας Αναστασόπουλος

- 19.089 (8ο ΓΕΛ -3Ο Πεδίο): «Είμαι ευχαριστημένος από τους βαθμούς που κατάφερα να γράψω, ενώ πέτυχα τον στόχο μου που δεν είναι άλλος από την εισαγωγή στην Ιατρική.

Θεωρώ ότι οι κόποι μου ανταμείφτηκαν και θέλω να ευχαριστήσω για αυτό τους καθηγητές μου στα φροντιστήρια ΚάΠα, τους καθηγητές μου στο σχολείο, αλλά και τους γονείς μου για την ηθική και υλική υποστήριξη που μου παρείχαν.

Για να καταφέρει κανείς να πετύχει στις πανελλήνιες εξετάσεις, χρειάζεται συστηματικό διάβασμα, καλή συνεργασία με τους καθηγητές και πάνω από όλα κατανόηση των όσων διδάσκεσαι».

Αλεξάνδρα Κυριακοπούλου

 – 18.492 (Λύκειο Καστριτσίου – 3ο Πεδίο): «Στόχος μου είναι η Ιατρική, δεν ξέρω αν τα κατάφερα γιατί φέτος οι βάσεις είναι να ανέβουν αρκετά, όμως εγώ είμαι ευχαριστημένη από τους βαθμούς που έγραψα και την προσπάθεια που έκανα.

Στην προσπάθεια αυτή με βοήθησαν σίγουρα οι καθηγητές μου που ήταν δίπλα μου συνεχώς και το οικογενειακό μου περιβάλλον που με στήριξε σε όλα. Στις πανελλήνιες εξετάσεις χρειάζεται συστηματικό διάβασμα και να προσπαθούν με κάθε τρόπο οι υποψήφιοι να αποβάλλουν το άγχος. Όσο λιγότερο άγχος έχει κανείς, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει για να πετύχει».

Ανδρέας Κάλλιστρος

– 17. 511 (Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου – 2ο Πεδίο): «Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από τους βαθμούς που κατάφερα να γράψω στις πανελλήνιες εξετάσεις και πιστεύω ότι έχω πετύχει τον στόχο μου που ήταν η εισαγωγή στην σχολή των Μηχανικών Η/Υ.

Είχα μεγάλη στήριξη από τους καθηγητές μου στα φροντιστήρια ΚάΠα, από τους καθηγητές μου στο σχολείο και φυσικά από την οικογένεια μου. Στις πανελλήνιες εξετάσεις χρειάζεται προγραμματισμός και συστηματικό διάβασμα για να πετύχει κανείς τους στόχους του».

Σοφία Δήμητρα Τριλίβα

 – 17.098 (11ο Λύκειο – 1ο Πεδίο): «Είμαι αρκετά ευχαριστημένη με τους βαθμούς που έγραψα στις εξετάσεις και θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στα φροντιστήρια ΚάΠα που με στήριξαν σε όλη αυτή την προσπάθεια.

Στήριξη είχα και από τους καθηγητές μου στο σχολείο, ενώ στο πλευρό μου ήταν οι γονείς μου που πίστεψαν σε μένα. Στόχος μου είναι η σχολή της Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και πιστεύω ότι θα πιάσω το όριο».

Ευγενία Γιαννακόπουλου

– 15.837 (2ο Λύκειο -1ο Πεδίο): «Πιστεύω ότι έγραψα αρκετά καλά και είμαι ευχαριστημένη από τους βαθμούς που πέτυχα, αλλά και την προσπάθεια που έκανα.

Στόχος μου είναι να περάσω σε κάποια σχολή Ψυχολογίας ή διαφορετικά Φιλολογίας και θεωρώ ότι με τους βαθμούς που έχω γράψει θα το πετύχω. Σίγουρα σε αυτή μου την προσπάθεια με βοήθησαν οι καθηγητές στο φροντιστήριο ΚάΠα και οι γονείς μου που ήταν πάντα δίπλα μου. Στις πανελλήνιες εξετάσεις για να πετύχει κανείς χρειάζεται προγραμματισμός και καταπολέμηση του άγχους».

Ειρήνη Δημητρουλουπούλου

– 15.653 (3ο Λύκειο- 1ο Πεδίο): «Είμαι ικανοποιημένη από τη προσπάθεια μου και τους βαθμούς που έγραψα στις πανελλήνιες εξετάσεις. Στόχος μου είναι να περάσω σε κάποια σχολή που να αφορά τις Ανθρωπιστικές Σπουδές, όπως η Αρχαιολογία και η Κοινωνιολογία που αρέσουν αρκετά ως αντικείμενα και επιστημονικά πεδία.

Σίγουρα ήταν μία δύσκολη χρονιά για όλους, αλλά θεωρώ ότι κατάφερα να δικαιώσω τους κόπους μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στα φροντιστήρια ΚάΠα που με στήριξαν, αλλά και τους γονείς μου που ήταν δίπλα μου».

Παναγιώτα Σπυροπούλου

 – 15. 633 (3ο Λύκειο – 5ο Πεδίο): «Δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένη από τους βαθμούς που πήρα, θα μπορούσα να είχα γράψει καλύτερα, όμως πιστεύω ότι πετυχαίνω τον στόχο μου που είναι να περάσω σε κάποια σχολή Οικονομικών.

Είχα σημαντική στήριξη από τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο και από τους καθηγητές μου στο σχολείο και φυσικά από το οικογενειακό μου περιβάλλον και θέλω όλους να τους ευχαριστήσω για αυτό. Χρειάζεται σύστημα και προγραμματισμός στις πανελλήνιες εξετάσεις. Πιστεύω ότι αυτό είναι το πιο βασικό από όλα».