Το μέτρο των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν έφερε την άνοιξη στα εμπορικά καταστήματα της Πάτρας.

Ο τζίρος των μαγαζιών και η εμπορική κίνηση το δεκαήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, στην Πάτρα, με τον καταναλωτή να μην ψωνίζει, αλλά να περιορίζεται στο κοίταγμα της βιτρίνας ή στο να ρωτάει, απλά και μόνο από ενδιαφέρον.

Παρά τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε όλα τα είδη που είχαν βάλει, οι αγορές από το καταναλωτικό κοινό της Πάτρας ήταν περιορισμένες. Λίγοι ψώνισαν για αυτό και πολλά από τα καταστήματα συνεχίζουν τις εκπτώσεις με την μορφή προσφορών που έχουν πάρει παράταση, με την ελπίδα πάντα ότι θα προσελκύσουν το κοινό.

Το καταναλωτικό κοινό, όμως, φαίνεται ότι δεν έχει. Το βαλάντιο του είναι κάτι παραπάνω από περιορισμένο, ενώ όλες αυτές οι συζητήσεις που γίνονται στην Βουλή και στις τηλεοράσεις για τους νέους φόρους, τις εισφορές και το συνταξιοδοτικό μόνο καλό δεν έχουν κάνει στην αγορά.

Αρκετοί έμποροι της Πάτρας, παρά την αντίθετη θέση που έχει πάρει ο Εμπορικός Σύλλογος, προσανατολίζονται στο να προχωρήσουν σε νέο δεκαήμερο εκπτώσεων λόγω του μειωμένου αγοραστικού ενδιαφέροντος.

Όμως όπως έχει φανεί μέχρι στιγμής το αντίδοτο στην ολοένα πιο χαμηλή ζήτηση των εμπορικών ειδών, δεν είναι ούτε οι χαμηλές τιμές, ούτε οι εκπτώσεις…