Σχέδια για την εγκαταλειμμένη ζώνη των νεκρών εργοστασίων της Ακτής Δυμαίων στην Πάτρα, έχει ο ΟΛΠΑ σε σχέση με την νέα σιδηροδρομική γραμμή, έχοντας συνεργασία με τον ΟΣΕ.  

Στο πλαίσιο αυτό και με το σκεπτικό ότι το εμπορικό λιμάνι μπορεί να καθυστερήσει επί μακρόν, η πρώτη σκέψη που φαίνεται να επικρατεί αυτή την ώρα είναι η τροποποίηση του Master Plan του λιμανιού, προκειμένου το τρένο να μεταφερθεί εκτός της λιμενικής ζώνης και να ακολουθήσει την υφιστάμενη παλιά γραμμή, από τον Άγιο Ανδρέα μέχρι και τις Παραγλαύκιες.

Η σκέψη που υπάρχει στον ΟΛΠΑ σήμερα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Πελοπόννησος», είναι το λιμάνι να εξυπηρετηθεί με ένα κόμβο εισόδου στο ύψος της παλαιάς Π-Π. Πάνω σε αυτό η μόνη προϋπόθεση, είναι η σύνταξη μιας συμπληρωματικής μελέτης, όπου θα αξιολογεί τη ζήτηση σε επίπεδο μετακινήσεων, ώστε να τεκμηριωθεί η αλλαγή του αρχικού σχεδιασμού, καθώς μάλιστα το εμπορευματικό λιμάνι δεν είναι στους άμεσους σχεδιασμούς.

Ο ΟΛΠΑ σε αυτό το επίπεδο σκέπτεται να τροποποιήσει το σχέδιο αξιοποίησης των εγκαταστάσεων του πρώην εργοστάσιου Π-Π ως επιχειρηματικού πάρκου (πάρκο επιχειρήσεων παραδοσιακών επαγγελμάτων, αποθήκες) και χώρου παροχής υπηρεσιών (αστυνομικού μεγάρου) που είχε προβλεφθεί να γίνει μέσω του προγράμματος Jessica.

Η παλαιά Π-Π θα είναι Σταθμός Υποδοχής εμπορευμάτων και τουριστών του ΟΣΕ και παράλληλα θα γίνει και η διακλάδωση με το λιμάνι. Πάντως, ο Οργανισμός έχει προχωρήσει σε μελέτη όλων των δεδομένων που διαμορφώνονται γύρω από την διέλευση του νέου σύγχρονου τραίνου προκειμένου να εξυπηρετηθεί η έλευση της γραμμής στο νέο λιμάνι, ταυτόχρονα με την επέκταση της παλαιάς γραμμής του Προαστιακού.