Πολίτες καλούν καθημερινά τις κεντρικές γραμμές του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού εργάσιμες ώρες και βρίσκουν... απόντες τόσο την εξυπηρέτηση όσο και τους εργαζόμενους του εν λόγω οργανισμού.

Είναι η εποχή κατά την οποία ανακοινώνονται αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης αποφοίτων ΙΕΚ και η κίνηση είναι αυξημένη στο τηλεφωνικό κέντρο χωρίς όπως φαίνεται να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες από τους αρμόδιους.

Όπως είναι φυσικό έχει προκληθεί αναστάτωση σε αρκετούς πολίτες οι οποίοι πρέπει να έχουν την τύχη όλη με το μέρος τους ή να έχουν κάνει κάποιο τάμα για να μπορέσουν να μιλήσουν με κάποιον υπεύθυνο.

Σύμφωνα με πληροφορίες Πατρινοί πολίτες δοκίμαζαν επί μισή ώρα για να... ''πετύχουν'' κάποιον εργαζόμενο στο τηλεφωνικό κέντρο αλλά και σε άλλη κεντρική γραμμή χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Οι γραμμές όχι απλά δεν ''μιλούσαν'' αλλά το τηλέφωνο του ΕΟΠΕΠ χτύπαγε για αρκετή ώρα και αρκετές φορές χωρίς ανταπόκριση.

Πού έχουν πάει αναρωτιόμαστε οι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι πληρώνονται για να βρίσκονται στην θέση αυτή της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πολιτών; 

Με οποιεσδήποτε συνθήκες η εξυπηρέτηση των πολιτών και ο δημόσιος φορέας θα πρέπει να βαίνουν μπροστά και όχι προς τα πίσω.