Αν το πρόγραμμά σας είναι φορτωμένο και δεν προλαβαίνετε όσα θέλετε μέσα στην ημέρα, τότε μία λύση υπάρχει: Να απαλλαγείτε από άσκοπες συνήθειες που σας «τρώνε» χρόνο και ενέργεια.

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, περίπου το 60% των καθημερινών σας δραστηριοτήτων γίνονται παθητικά και δεν ωφελούν σε κάτι ουσιαστικό.

 Αν, λοιπόν, κάνετε συνεχώς κάποιες δραστηριότητες από τις παρακάτω, προσπαθήστε να τις αλλάξετε και να αναθεωρήσετε για το καθημερινό σας πρόγραμμα.

  • Κάνετε πολλά διαφορετικά πράγματα την ίδια στιγμή

Όλοι θέλουμε να προλαβαίνουμε τα πάντα και να είμαστε ταυτόχρονα αποτελεσματικοί. Ωστόσο ο εγκέφαλός μας δεν μπορεί να επικεντρωθεί με την ίδια βαρύτητα σε όλα. Προσπαθήστε να θέσετε προτεραιότητες και να είστε 100% συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνετε, ακόμη και αν δεν τα προλαβαίνετε όλα.

  •  Ελέγχετε συνεχώς τα email σας

Έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε πως οι εργαζόμενοι που δουλεύουν μαζί με άλλους, σε μεγάλα γραφεία, «ενοχλούνται» περίπου κάθε 11 λεπτά. Το να «αποσπάστε» εύκολα, λοιπόν, είναι μία συνήθεια που σας κρατάει συχνά πίσω στον εργασιακό σας χώρο.

  •  Δεν μπορείτε να αναθέσετε σε κάποιον καθήκοντα

Είναι προτιμότερο να αναθέσετε σε έναν συνάδελφό σας κάτι, παρά να το κάνετε με «μισή καρδιά». Αν, δηλαδή, επιμένετε να τα κάνετε όλα μόνοι σας, τότε είναι πολύ πιθανό να χάσετε γρήγορα τον έλεγχο.

  • Δεν λέτε ποτέ «όχι»

Προτιμήστε να ασχοληθείτε με θέματα που σχετίζονται άμεσα με τον ρόλο που έχετε στη δουλειά σας και αρνηθείτε να κάνετε ό,τι σας κρατάει πίσω ή είναι χρονοβόρο. Άλλωστε, το να πείτε «όχι» σε κάτι που δεν μπορείτε να αναλάβετε μπορεί να σας γλιτώσει από μπελάδες και περισσότερο άγχος.

  •  Έχετε ανοργάνωτο γραφείο

Το ακατάστατο γραφείο μπορεί να είναι το νούμερο 1 πράγμα που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή σας. Εξοικονομήστε ουσιαστικό χρόνο διατηρώντας οργανωμένο και καθαρό το γραφείο σας.